• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

قلیچداراوغلو خواستار برخورد مسئولانه با اعتراض به او در قبرستان شد

  • کد خبر : 102782
  • 03 اردیبهشت 1402 - 23:45
قلیچداراوغلو خواستار برخورد مسئولانه با اعتراض به او در قبرستان شد
یازاکو - کمال قلیچداراوغلو، نامزد ریاست جمهوری اتحاد ملت و رهبر اصلی اپوزیسیون حزب جمهوری خواه خلق (CHP) از حامیان خود خواست تا نسبت به اعتراض علیه ویدر یک گورستان مسئولانه عمل کنند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از حریت قلیچداراوغلو در اولین روز عید سعید فطر از قبرستان شهرداری آدیامان بازدید کرد و برای جان باختگان زلزله ۶ فوریه دعا کرد. یکی از شهروندان در مراسم نماز رهبر CHP فریاد زد: «او نمی داند چگونه فاتحه بخواند. چرا به او اجازه می دهید نماز بخواند؟»

قلیچداراوغلو در پست توییتری خود در ۲۱ آوریل خواستار رفتار مسئولانه در مورد این حادثه شد و گفت که این مرد ممکن است غم و اندوه خود را آشکار کند ممکن است وی سوگوار باشد باید درد او را در نظر بگیرید. بیایید در مورد آنها صحبت نکنیم، بیایید از قربانیان خود به درستی یاد کنیم. لطفاً کارهایی که باعث افشای آن شخص می شود، انجام ندهید، بیایید مسئولانه عمل کنیم.

 

 

 

قلیچداراوغلو در پست جداگانه ای در حساب توییتر خود نسبت به هرگونه تحریک از طریق تبلیغات انتخاباتی هشدار داد و گفت: از دست دادن حاکمیت دولت به قیمت پول های بدست نیامده کسانی که به نفع قدرت هستند، تمام می شود.

پول زیادی در خطر است. به همین دلیل است که من انتظار تحریکات در دوره انتخابات را دارم. آنها سعی می کنند حقایق را بپوشانند و حقایق را تحریف کنند، اما بدانید که این فقط پول است، پول دزدیده شده شما.

 

 

 

وی گفت: از شما می خواهم که آرام باشید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=102782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});