• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

کلینیک صنعت و معدن به منظور رفع موانع تولید راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 104730
  • 20 اردیبهشت 1402 - 15:00
کلینیک صنعت و معدن به منظور رفع موانع تولید راه‌اندازی شد
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از راه اندازی کلینیک صنعت و معدن به منظور رفع موانع تولید و افزایش رضایت‌مندی فعالان بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، صابر پرنیان ظهر امروز در جلسه قرارگاه صنعت و معدن خاتم الانبیا استان آذربایجان شرقی افزود: بسیج به هر عرصه‌ای ورود پیدا کرده است شاهد تحول اساسی در رشد و توسعه بوده ایم.

وی به نقش اصحاب رسانه در ایجاد فضای امیدبخش در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به این که بزرگترین هدف دشمن پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه است بنا بر این، این موضوع رسالت اصحاب رسانه را دو چندان می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: با تبیین ظرفیت‌ها و رفع موانع تولید و کمک به بخش خصوصی باید فضای امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم.

پرنیان تاکید کرد: سال گذشته با وجود جنگ شدید رسانه‌ای دشمنان، خوشبختانه شاخص‌های اعلام شده رشد و امید به سرمایه گذاری را در کشور نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان در استان اضافه کرد: دو هزار و ۹۰۰ واحد جدید به همت بخش خصوصی در استان در حال احداث است که در این زمینه رتبه اول کشور را در اختیار داریم.

پرنیان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را فعال‌ترین ستاد تسهیل کشور عنوان کرد و گفت: وجود بخشنامه‌های زائد، نبود هماهنگی‌های مورد نیاز و نگاه‌های جزیره‌ای از جمله مشکلات بخش تولید است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: به منظور تحقق شعار سال برنامه‌های عملیاتی متنوعی را تدوین کرده ایم که افتتاح ۵۰۰ واحد جدید و افزایش ظرفیت ۴۰۰ واحد تولیدی از جمله برنامه‌های هدفگذاری شده است

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});