• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌های نمین

  • کد خبر : 105285
  • 25 اردیبهشت 1402 - 17:00
اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه‌های نمین
یاز اکو - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تکمیل راه‌های مناطق شهری و روستایی شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، صدیف بدری، اظهار کرد: امسال در کنار تأمین اعتبارات مناسب در حوزه آب و آبرسانی، با مصوبه مجلس قرار شده تا قیر رایگان در اختیار راه و شهرسازی و راهداری قرار گیرد تا در فصل کاری عملیات روکش آسفالت، بهسازی و تعمیر به انجام برسد.

وی از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و تکمیل راه‌های مناطق شهری و روستایی شهرستان نمین خبر داد و تصریح کرد: در شهرستان نمین و بخش بزرگ عنبران کارهای عمرانی و زیربنایی خوبی در حوزه راه انجام شده و در ابعاد مختلف کار با سرعت بیشتر به انجام می‌رسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدیدی که از مناطق محروم و روستایی انجام می‌شود، عمده مطالبه اهالی تأمین آب شرب، راه دسترسی مناسب و اجرای طرح هادی روستایی است که در قالب بهسازی و نوسازی مسکن و طرح‌های هادی با هدف عمران و آبادانی روستاها انجام شده و یا در مراحل اجرایی است.

بدری افزود: بنیاد مسکن امسال در حرکتی جهادی تلاش کرده تا در کنار بازنگری طرح‌های هادی روستایی، برای روستاهای پرجمعیت تأمین منابع را در شروع فصل کاری انجام داده تا طرح‌ها و پروژه‌های این بخش با کیفیت و مطلوبیت اجرایی و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا علاوه بر اعتبارات محدود استانی، از ردیف‌های ملی برای اجرای این طرح‌ها جذب منابع را انجام دهیم تا طرح‌ها و پروژه‌های عمران روستایی و به ویژه راه و آب به سرانجام برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به دغدغه کمبود آب در فصل گرما و تداوم خشکسالی اشاره کرد و ادامه داد: در این شرایط سخت در کنار صرفه‌جویی منابع آب از سوی مردم، باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا از حوزه‌های مختلف آب شرب در اردبیل و سایر شهرها تأمین و در فصل گرما با قطعی و یا کندی روند خدمات‌رسانی در حوزه آب و برق روبه‌رو نشویم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=105285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});