• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

دولت پروژه اتصال ایستگاه خاوران به ایستگاه اصلی راه آهن تبریز را در اولویت قرار دهد

  • کد خبر : 106226
  • 03 خرداد 1402 - 19:05
دولت پروژه اتصال ایستگاه خاوران به ایستگاه اصلی راه آهن تبریز را در اولویت قرار دهد
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه خط آهن میانه-تبریز هم اکنون ناقص است و دولت باید برای تکمیل آن تا ایستگاه اصلی راه آهن تبریز طرح مناسب و ردیف اعتباری کافی در نظر بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، محمدحسین فرهنگی با اشاره تکمیل پروژه خط ریلی میانه به تبریز تا ایستگاه خاوران در شرق کلانشهر تبریز، افزود: ما موافق بهره برداری پروژه خط ریلی میانه-تبریز تا ایستگاه خاوران هستیم، اما این پروژه جهت نیل به مقصود اصلی خود باید تا ایستگاه اصلی راه آهن تبریز امتداد پیدا کند.
وی به طرح های مختلف اجرای قطعه ایستگاه خاوران تا ایستگاه راه آهن تبریز اشاره کرد و اظهار کرد: هر چند اجرای این بخش از پروژه پیچیدگی های خاصی هم دارد، اما دولت باید تکمیل این پروژه در اولویت خود قرار دهد.
فرهنگی خاطرنشان کرد: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در زمینه پروژه های ریلی تخصص خوبی دارد و امیدواریم این ویژگی ایشان موجب تسریع تکمیل خط آهن میانه-تبریز به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های ترانزیت ریلی کشور شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به وزارت راه تاکید کرده ایم که تکمیل پروژه خط آهن میانه-تبریز را در اولویت قرار دهد، گفت: البته که پروژه خط آهن میانه-تبریز هم اکنون ناقص است و دولت باید برای تکمیل آن تا ایستگاه اصلی راه آهن تبریز طرح مناسب و ردیف اعتباری کافی در نظر بگیرد.
فرهنگی تاکید کرد: تکمیل خط آهن میانه به تبریز و تا بازرگان موجب بهره مندی بیشتر کشور از مزایای صنعت ترانزیت خواهد شد و امیدوارم رئیس جمهور محترم در سفر آتی به استان دستورات لازم برای اجرای این پروژه مهم را صادر کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});