• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

پل آسیب‌دیده جاده اردبیل- سرچم ترمیم شد

  • کد خبر : 106265
  • 04 خرداد 1402 - 14:30
پل آسیب‌دیده جاده اردبیل- سرچم ترمیم شد
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پل آسیب‌دیده محور اردبیل- سرچم به دلیل سیلابی شدن مسیر امروز ترمیم و عبور و مرور عادی برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، کلیم‌الله وثوقی، اظهار کرد: این پل در ۵۵ کیلومتری محور اردبیل – سرچم و در اطراف بنیادآباد دچار خسارت شده بود که از همان ساعات اولیه با فروکش کردن سیلاب، عملیات بهسازی و بازسازی این پل آغاز شد.

وی نصب سازه فلزی را در این مسیر یادآور شد و تصریح کرد: دومین قطعه سازه فلزی از استان قزوین در حال انتقال است که در همان محل نصب و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همکاران ما تلاش کردند تا با مهیا کردن مسیر انحرافی به سرعت این محور را که محل تردد اصلی اهالی استان به مرکز کشور است، برقرار کرده و شاهد عبور و مرور خودروها از راه فرعی بودیم.

وثوقی افزود: راهداران و کارشناسان امر در یک اقدام جهادی و در کمتر از ۷۲ ساعت این پل تخریب شده را ترمیم و بهسازی کردند تا تردد ایمنی را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر در همه محورهای مواصلاتی استان تردد با راحتی در حال انجام است و هیچ محور مسدودی را در استان شاهد نیستیم.

وثوقی در مورد محورهای آسیب‌دیده در شهرستان‌های گرمی، انگوت و مشگین‌شهر بر اثر جاری شدن سیلاب اضافه کرد: عملیات مرمت این محورها نیز که عمدتاً مسیرهای روستایی و فرعی هستند، در حال انجام است تا ما عبور و مرور راحتی را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن سفرهای نیمه خرداد، سعی راهداران بر این است تا شرایطی را فراهم کنند که هموطنان سفر ایمن و کم خطری را در گذر از جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل شاهد باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: با استقرار اکیپ‌های راهداری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی امیدواریم در فصل تابستان و سفرهایی که در این ایام انجام می‌شود، شرایط مطلوب‌تری را داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});