• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
4

آغاز اجرای بزرگترین پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در خوی

  • کد خبر : 106261
  • 04 خرداد 1402 - 14:00
آغاز اجرای بزرگترین پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در خوی
یاز اکو - اجرای بزرگترین پروژه عمرانی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در شهرک صنعتی خوی با حضور شهسوار، مدیرعامل شرکت‌های صنعتی استان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا، مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی آذربایجان غربی در ارتباط با جزئیات این پروژه اظهار کرد: امروز پروژه زیرسازی، آماده‌سازی، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی بخشی از شهرک صنعتی خوی آغاز می‌شود که یکی یکی از پروژه‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی استان است‌.

امیر شهسوار افزود: این پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود که با ابلاغ ۲۵ درصد افزایش به پیمانکار حجم آن به تا ۵۰۰ میلیارد ریال نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه، ایرادات و اشکالات شهرک صنعتی خوی رفع شده شده مقدمات لازم برای توسعه شهرک صنعتی این شهرستان فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی آذربایجان غربی تصریح کرد: آسفالت‌ریزی ۱۱۶ هزار مترمربع و جدول‌گذاری ۱۱ هزار مترمربع از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در این پروژه بوده که با توجه به حجم مصالح به کار برده در آن، در نوع خود یکی از پروژه‌های بزرگ عمرانی شرکت محسوب می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۶ شهرک صنعت و ناحیه صنعتی مصوب در آذربایجان غربی بوده که ‌هم‌اکنون ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین بوده است.

شهسوار تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌ها پیش‌بینی شده که از محل اعتبارات سه‌گانه از جمله حق انتفاع اخذ شده از سرمایه‌گذاری و از محل اعتبارات در نظر گرفته شده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی و منابع ملی برای تکمیل و احداث تصفیه‌‌خانه شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی هزینه می‌شود.

وی گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح و تورم نیاز ما بیشتر از این میزان اعتبار است تا وضعیت شهرک‌های صنعتی استان به نحو مطلوبی برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=106261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});