• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

برگزاری جشنواره آدم برفی در تبریز

  • کد خبر : 47042
  • 29 دی 1400 - 9:30
برگزاری جشنواره آدم برفی در تبریز
یاز اکو - سرپرست سازمان عون بن علی شهرداری تبریز گفت: در راستای بالا بردن روحیه و ایجاد شادی و نشاط در جامعه جشنواره آدم برفی در تمام روز‌های برفی تفرجگاه عینالی این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دانش پناه گفت: در پی بارش نعمت الهی و سفید پوش شدن تفرجگاه کوهستانی عینالی و در راستای ایجاد نشاط و شادی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان عزیز جشنواره آدم برفی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز تا پایان سال در روز‌های برفی تفرجگاه برگزار می‌شود.

با توجه به کوهستانی بودن تفرجگاه عینالی و ماندگاری برف پس از بارش در ارتفاعات این تفرجگاه نسبت به سطح شهر، این تفرجگاه مناسبترین محل برای اجرای جشنواره آدم برفی است.

در سال‌های اخیر با شیوع بیماری کرونا زندگی هموطنان به شدت تحت تاثیر قرار گرفته سعی داریم با برگزاری جشنواره‌های مختلف و برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی سهمی در بالا بردن روحیه و ایجاد شادی در جامعه داشته باشیم.

هموطنان عزیز علاقمند به طبیعت می‌توانند همراه خانواده هایشان با شرکت در این جشنواره تفریحی و باطراوت در فضای آزاد طبیعت بکر ارتفاعات عینالی و با رعایت ضوابط بهداشتی یک روز برفی و پرجاذبه را تجربه کنند ضمن اینکه جوایزی برای سازنده‌های بهترین آدم برفی‌ها از طرف سازمان اهدا خواهد شد.

عکس‌های سلفی با آدم برفی به همراه مشخصات خود، شماره تماس و محل دقیق ساخت آدم برفی در تفرجگاه عینالی به روابط عمومی سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز ارسال شود.

تلگرام و واتساپ به شماره: ۰۹۱۴۱۱۹۶۲۳۳

اینستاگرام: @eynali.tabriz۲۰۲۰

ایمیل: eynali@tabriz.ir

در گرفتن عکس سعی شود آدم برفی همراه با طبیعت تفرجگاه عینالی به تصویر کشیده شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});