• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

حل چالش های صنعت با محصولات فناورانه داخلی

  • کد خبر : 10872
  • 23 فروردین 1400 - 17:17
حل چالش های صنعت با محصولات فناورانه داخلی
یاز اکو _ نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار هنوز از محصولات دانش بنیان اشباع نشده است، اضافه کرد: یک بستر جدی برای بحث های تجاری سازی نیاز داریم تا عطش بازار هم برطرف کنیم و به نطقه اوج دست یابیم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، روح الله متفکر آزاد در آیین افتتاح شتابدهنده میزبان واحد آذربایجان شرقی و کلنگ زنی کارگاه تخصصی مرکز رشد و فناوری  در دانشگاه سراسری تبریز به صورت محازی و با ارتباط آنلاین حضور یافت و گفت:  نیروی انسانی تحصیل کرده، کارآمد و فعال از ظرفیت های بالقوه استان و کشور هستند، کشور قابلیت شکل گیری ۴۰۰ هزار شرکت دانش بنیان را دارد و فقط باید فکر بستر سازی برای این ظرفیت ها باشیم.
نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فناوری در همه جای دنیا مشتری دارد، حجم بالای از نیروی انسانی خروجی اقتصادی خوبی خواهد داشت و بازار محصولات نیز کشش این شکل دهی را دارد.
وی با بیان اینکه بازار هنوز از محصولات دانش بنیان اشباع نشده است، اضافه کرد: یک بستر جدی برای بحث های تجاری سازی نیاز داریم تا عطش بازار هم برطرف کنیم و به نطقه اوج دست یابیم.
وی با ابراز خوشحالی از  راه اندازی این شتابدهنده، گفت: صنعتگران کشور یک نگرانی دارند که با امدن تکنولوژی مبتنی بر دانش، برخی از اقتصادهای بومی مولد را از دست بدهیم و شاهد نابودی انها باشیم، اما این موضوع یک تفکر اشتباه است، محصولات دانش بنیان می تواند بسیاری از چالش های صنعت را حل کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});