• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

مطالعات امکان‌سنجی دهکده گردشگری پیله سهران اردبیل در مرحله پایانی

  • کد خبر : 109803
  • 08 تیر 1402 - 11:30
مطالعات امکان‌سنجی دهکده گردشگری پیله سهران اردبیل در مرحله پایانی
یاز اکو - معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مطالعات امکان‌سنجی دهکده گردشگری پیله سهران توسط مشاور در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، نگار سریع‌الاطلاق ۷ تیر در بازدید از محل دهکده گردشگری پیله سهران گفت: مطالعات امکان‌سنجی دهکده گردشگری پیله سهران توسط مشاور رو به اتمام است و تا پایان تیرماه قابل ارائه خواهد بود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: عملیات احداث سد مخزنی پیله سهران با هدف دو جانبه کشاورزی و گردشگری از سال ۸۹ آغاز به کار کرد که پس از اتمام طرح آن در بخش کشاورزی، از سال گذشته مطالعات گردشگری این پروژه در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: در این دهکده گردشگری پیش بینی احداث مجموعه‌های خدمات گردشگری از قبیل هتل، مراکز سرگرمی و تفریحی، مراکز پذیرایی، فضاهای تفرجگاهی و فضاهای باز جمعی و تفریحی در نظر گرفته شده است.

سریع‌الاطلاق ادامه داد : در بازدیدی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط از محل پروژه انجام شد، ابعاد مختلف طرح بررسی و موارد مورد نیاز برای تکمیل مطالعات مورد ارزیابی میدانی قرار گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به اهداف ایجاد این طرح، گفت: هدف اصلی این طرح در ابعاد کالبدی و محیطی، اجتماعی و فرهنگی، زیست محیطی و اقتصادی تدوین و ارائه شده است که انتظار می‌رود با عملیاتی شدن آن شاهد ایجاد قطب جدید گردشگری شهری در سطح استان و منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=109803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});