• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
1

قیمت موبایل امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲/ ثبات قیمت‌ها ادامه دارد

  • کد خبر : 111101
  • 20 تیر 1402 - 13:45
قیمت موبایل امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲/ ثبات قیمت‌ها ادامه دارد
یاز اکو - امروز، ثبات نسبی بازار دلار، سطح قیمت موبایل را ثابت نگهداشته است. گفتنی است، در بازار قعلی، قیمت‌ها در سطوح چند روز گذشته خود باقی مانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۲، قیمت‌ها در بازار موبایل ثبات نسبی را تجربه کرد. گفتنی است در شرایط فعلی، پیش بینی می‌شود سطح قیمت‌ها ساکن بمانند. به‌ویژه اینکه محرک اصلی قیمت موبایل یعنی دلار، این روزها نوسان خاصی را تجربه نمی‌کند و قیمت آن نیز تقریبا ثابت است.

فهرست قیمت موبایل

ثبات قیمت موبایل نسبت به بازار روز گذشته

در بازار موبایل امروز، سطح قیمت دستگاهای موبایل روند نسبتاً باثباتی را طی کردند. گفتنی است، لیست قیمت موبایل‌های پرطرفدار در سطح روز قبل خود باقی ماندند. در بازار امروز، دستگاه‌های Iphone 14 pro max در سطح ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و Iphone 13 pro max در قیمت ۶۹ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله شدند.

لیست قیمت‌ها در گروه سامسونگ نیز ثبات داشتند. در این گروه، قیمت دستگاه‌های S23 Ultra در سطح ۴۹ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان و S22 Ultra در سطح ۳۹ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان مانند روز گذشته معامله شدند.

در گروه اقتصادی بازار نیز دستگاه‌های سامسونگ A54 و A34 نیز به‌ترتیب در سطوح ۱۲ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان ثابت ماندند.

در گروه شیائومی نیز دستگاه‌های سری ۱۲ آن در سطح قیمتی ۲۵ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان و سری ۱۱ آن نیز در سطح ۱۹ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان معامله شدند. در لیست قیمت موبایل‌های جدید بازار نیز دستگاه Nothing phone 1 با قیمت ۱۶ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان، همچنان ثابت ماند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=111101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});