• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران منتشر شد

  • کد خبر : 111842
  • 27 تیر 1402 - 11:30
فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران منتشر شد
یاز اکو - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر از انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، الیاس ممی پور با اشاره به برگزاری موفق ۱۵ دوره از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با بیان اینکه این جشنواره سراسری در شهریور ماه امسال برگزار شود، گفت: برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران علاوه بر ارائه ظرفیت‌های هنری این منطقه به سایر نقاط کشور فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل‌های گردشگری شهرستان اهر و منطقه ارسباران به میهمانان سراسر کشور و حتی خارج از کشور می‌باشد که باید از این فرصت پیش آمده استفاده بهینه کنیم.

وی توانایی و پتانسیل هنری هنرمندان تئاتر شهرستان اهر را فراتر از سطح ملی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با عنایت وزیر ارشاد و مسئولان ذیربط استانی شاهد برگزاری جشنواره ملی تئاتر کوتاه ارسباران را به صورت جشنواره بین المللی در سال‌های آینده باشیم.

ممی‌پور گفت: شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران مانند دوره‌های پیشین در دو بخش رقابتی شامل اجرای صحنه‌ای، اجرای خیابانی و بخش غیر رقابتی شامل اجرای بومی، آیینی و سنتی در شهریورماه سال جاری در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی موضوعات این جشنواره را شامل تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت، دفاع،‌ مقاومت و ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و زیست عفیفانه، مهار تورم رشد تولید، ‌احیا و بهسازی محیط زیست، دوستی با طبیعت و اطلس زیست بوم کشور، توسعه تئاتر کوتاه و ابتکارات خلاقانه تئاتری و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

وی همچنین افزود: هنرمندان تئاتر کشور هر ساله در قالب جشنواره تئاترهای کوتاه ارسباران گردهم می‌آیند و در بخش رقابتی و غیررقابتی به اجرای نمایش در مناطق مختلف شهرستان اهر می‌پردازند.

وی گفت: شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران ۲۷ لغایت ۳۱ شهریور ماه در شهرستان اهر و منطقه ارسباران برگزار می‌شود که آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک و فیلم کار به این جشنواره ۳۰ مردادماه سال جاری می‌باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=111842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});