• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

ظرفیت اقامتی مشگین‌شهر صددرصد تکمیل شد

  • کد خبر : 113702
  • 16 مرداد 1402 - 11:45
ظرفیت اقامتی مشگین‌شهر صددرصد تکمیل شد
یاز اکو - سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: ظرفیت مراکز اقامتی و گردشگری مشگین‌شهر با توجه به آب و هوای مساعد و حضور گسترده مسافران در این شهرستان صددرصد تکمیل شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، شهرام محمدی در بازدید از مراکز اقامتی گردشگری شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه خوشبختانه درسال‌های اخیر شهرستان مشگین‌شهر با استقبال خوب گردشگران برای سفر روبرو شده است، اظهار کرد: ظرفیت مراکز اقامتی و گردشگری مشگین‌شهر با توجه به آب و هوای مساعد و حضور گسترده مسافران در این شهرستان صددرصد تکمیل شد.

وی با بیان اینکه اماکن و تأسیسات گردشگری با تمام توان در حال خدمات رسانی به گردشگران هستند، گفت: با توجه به حجم بالای گردشگران و مسافران نوروزی، باید به تقویت زیرساخت‌ها نیز اهتمام بیشتری داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: ارائه خدمات با کیفیت بالا به گردشگران و ایجاد امنیت و سلامت برای این عزیزان از الزامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان است و ناظران این ستاد در همه تأسیسات گردشگری حضور یافته و بر فعالیت آنها نظارت دارند.

محمدی نظارت مستمر بر نحوه ارائه خدمات به گردشگران توسط تأسیسات گردشگری را یادآور شد و ادامه داد: ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به مسافران خاطره خوشی را برای مردم رقم خواهد زد که این امر مهم با نظارت بر تأسیسات گردشگری تحقق می‌یابد.

وی افزود: با بهره‌برداری از چند طرح در دست اجرا شامل اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مراکز تفریحی و سرگرمی، مجتمع‌های گردشگری، محوطه‌های گردشگری، واحدهای پذیرایی و غذاخوری‌های بین‌راهی، آب‌درمانی، واحدهای اقامتی، مناطق نمونه گردشگری و چند طرح دیگر زمینه برای رونق صنعت گردشگری در منطقه بیش از پیش فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=113702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});