• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6

سوالات کنکور لو نرفته است/ دانشگاه پیام نور ادغام نمی شود

  • کد خبر : 114931
  • 26 مرداد 1402 - 15:54
سوالات کنکور لو نرفته است/ دانشگاه پیام نور ادغام نمی شود
مدیر اجرایی سازمان سنجش در نشست خبری در خصوص لو رفتن سوالات کنکور گفت: از سال ۷۲ که بنده ناظر کنکور بوده‌ام هیچ سوالی از سازمان لو نرفته و امسال هم هیچ اتفاقی رخ نداد. سال گذشته هم سوالاتی که لو رفت از یکی از مدارس بود و به هیچ وجه از سوی سازمان سنجش، طراحان سوال و چاپخانه لو نرفته است.

به گزارش یازاکو، ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد : اگر کسی با تخلف به دانشگاه راه پیدا کند و تخلفش محرز شود که در حال حاضر چند نفری تخلفشان مشخص شده برخورد قضایی صورت می‌گیرد و داوطلبان نگران نباشند.

وی درباره عدم دسترسی برخی داوطلبان به سایت سنجش ابراز داشت: اگر داوطلبان نتوانستند اعتراضشان را ثبت کنند، به شکل پستی به آدرس سنجش در کرج و مشکین دشت ارسال کنند.

وی گفت: دو مرحله ای کردن کنکور به نفع دانش اموزان هست .

ضرغام قنبرپور عالم، مشاور عالی سازمان سنجش کشور، در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگار یاز اکو مبنی بر ادغام دانشگاه پیام نور عنوان کرد: این دانشگاه یکی از دانشگاه های برتر کشور از نظر علمی است و هیچ گونه ادغامی وجود ندارد بلکه جابه جایی استاید به فرهنگیان رخ داده است ، دانشجویان نگران نباشند.

گلباز هیت مدیره بنیان سنجش با اشاره به اینکه، کنکور امسال یکی از پر بحث ترین وو پر حاشیه ترین کنکور ها بود گفت:تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تجصیلی و ‌حذف دروس عمومی ، همچنین برای اولین بار کنکور دو‌مرحله ای داشتیم .

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=114931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});