• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

اتمام اولویت اول اجرای شبکه فاضلاب شهر اسکو

  • کد خبر : 11530
  • 29 فروردین 1400 - 15:00
اتمام اولویت اول اجرای شبکه فاضلاب شهر اسکو
یاز اکو - فرماندار شهرستان اسکو با بیان این‌که یکی از اولویت‌های عمرانی و زیرساختی شهر اسکو، اجرای پروژه شبکه فاضلاب این شهر است، از اهتمام دولت جهت تسریع در عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، خط انتقال اصلی فاضلاب به تصفیه خانه با مبلغ هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون در سال ۹۹ به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، بابک رضی منش در جمع خبرنگاران، با تاکید بر تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه شبکه فاضلاب اسکو از ادامه این پروژه در محور خسرق تا فلکه شهرداری و در ادامه تا فلکه بانک ملی خبر داد و گفت: این بخش از پروژه به صورت نقب در هر دو طرف خیابان و حداکثر تا ۲۰ روز کاری اجرایی و به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: امیدواریم بخش دیگر پروژه شبکه فاصلاب اسکو از میدان_شهرداری تا محله خرمن_دره_سی به صورت ترانشه در هفته‌های آتی و همزمان با عملیات اجرایی این دو بخش واگذاری انشعاب به شهروندان نیز آغاز شود.

وی از اتمام اولویت اول اجرای شبکه فاضلاب شهر اسکو حد فاصل میدان_شفیع_زاده تا سبزه_میدان خبر داد و گفت: با پیگیری مستمر اجازه توقف پروژه شبکه فاضلاب اسکو و تصفیه خانه این شهر به عنوان مطالبه بحق و جدی مردم اسکو داده نخواهد شد. 

فرماندار شهرستان اسکو همچنین از پیگیری اجرای تصفیه‌ خانه فاضلاب شهر اسکو و فاز ۴ سهند خبر داد و افزود: خوشبختانه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال از طریق شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت عمران سهند در حال اجرا است‌.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});