• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌ الله میلانی در اسکو

  • کد خبر : 115455
  • 31 مرداد 1402 - 15:13
برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌ الله میلانی در اسکو
یاز اکو - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسکو گفت: شهرستان اسکو از برگزاری همایش بزرگداشت حضرت آیت‌الله میلانی با عنوان «اسوه‌ی فقاهت» در 29 شهریور 1402 در اسکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، محمدعلی قلی‌زاده با بیان این خبر اظهار داشت: حضرت آیت‌الله سیدمحمدهادی میلانی از اعاظم و مفاخر حوزه می‌باشد که شهرستان اسکو مفتخر به پروراندن چنین دری در صدف علم و دانش خود است و دبیرخانه‌ی شورای فرهنگ عمومی در نظر دارد همایش بزرگداشت این عالم گرانقدر را با هدف تکریم و تعظیم شان و جایگاه علمی و دینی ایشان و آشنا ساختن نسل جوان با مشاهیر و مفاخر و داشته‌های این سرزمین در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ در اسکو برگزار نماید.

وی افزود: با وجود این که طی سالیان گذشته تلاش‌های فراوانی برای به سرانجام رساندن این مهم صورت گرفته بود، لیکن برخی موانع و مشکلات موجب شده بود که در دستیابی به این هدف ناکام بمانیم.

لذا امسال با اهتمام حضرت حجه‌الاسلام حافظ‌نیا رئیس شورای فرهنگ عمومی و مهندس فیروزی فرماندار شهرستان اسکو و با پیگیری ها مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مقدمات برگزاری این کار فراهم شد و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و انجام هماهنگی‌های لازم با حضرت آیت‌الله آل هاشم نماینده‌ی محترم ولی فقیه در استان و استاندار ساعی و تلاشگر ، مقرر شد این همایش در تاریخ مذکور برگزار شود.

قلی‌زاده در پایان با بیان این که برنامه‌های جنبی مختلفی در کنار این همایش برگزار خواهد شد، از عموم شهروندان خواست هر گونه سند، دست‌خط، یادگاری و یا مدرکی که در ارتباط با این خاندان جلیل القدر دارند را برای برگزاری نمایشگاهی در این خصوص به دبیرخانه‌ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری اسکو ارائه نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=115455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});