• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

پرداخت وام بازنشستگان به ۳۰۰۰ نفر در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 116242
  • 07 شهریور 1402 - 11:45
پرداخت وام بازنشستگان به ۳۰۰۰ نفر در آذربایجان غربی
یاز اکو - مدیر صندوق بازنشستگان کشوری آذربایجان غربی گفت: در سال جاری به سه هزار و ۸۰ نفر از بازنشستگان استان وام ضروری ۳۰۰ میلیون ریالی پرداخت شده است.

به گززارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، مهدی صدر احمدی با بیان اینکه تعداد کل بازنشستگان استان ۵۷ هزار و ۳۴۳ نفر است، افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۶۴۷ نفر بازنشسته فوتی و ۴۷ هزار و ۶۹۶ نفر بازنشسته هستند و ۷۰.۶۱ درصد از بازنشستگان مرد و ۲۹.۳۹ درصد زن بوده و میانگین سن فعلی بازنشستگان در استان ۵۲ سال است.

وی ادامه داد: میانگین مدت خدمت ۲۸ سال آموزش و پرورش استان با دارا بودن سه هزار و ۷۱۵ نفر و ۶۶.۳ درصد دارای بیشترین تعداد بازنشسته در سطح استان بوده و دانشگاه علوم پزشکی جهاد کشاورزی استان در رده‌های بعدی هستند.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون علاوه بر پرداخت وام ضروری قرض الحسنه به تعداد سه هزار و ۸۰ نفر تعداد یک هزار و ۲۷۷ فقره وام طرح ضیافت با اعتبار بالغ بر ۱٠۵ میلیارد ریال از طریق بانک صادرات به بازنشستگان استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق بازنشستگان کشوری آذربایجان غربی گفت: همچنین تاکنون بیش از ۲۰۰۰ پرونده کمک هزینه ازدواج برای فرزندان بازنشستگان برای دریافت وام ۳۵۰ میلیون ریالی مورد بررسی قرار گرفته که در نیمه دوم سال پرداخت خواهد شد.

احمدی افزود: بازنشستگان عزیز در استان جهت دریافت کلیه خدمات می‌توانند به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf. ir یا با نصب اپلیکیشن صبا خدمات مربوطه را بدون مراجعه حضوری به مدیریت استان دریافت کنند.

وی یادآور شد: به مناسبت هفته دولت اولین دوره از مسابقات رالی بازنشستگان در شهر ارومیه در تاریخ اول شهریور ماه با حضور بازنشستگان و با همکاری کانون جهانگردی اتومبیلرانی در شهرستان ارومیه برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد و همچنین نفرات به مسابقات منطقه‌ای اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=116242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});