• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
طی سال 99 رخ داد؛

اصلاح ۸۵ درصد رویدادهای ثبت شده در حوزه‌ی روشنایی معابر در برق تبریز

  • کد خبر : 11633
  • 30 فروردین 1400 - 13:00
اصلاح ۸۵ درصد رویدادهای ثبت شده در حوزه‌ی روشنایی معابر در برق تبریز
یاز اکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اصلاح 85 درصد رویدادهای ثبت شده در حوزه‌ی روشنایی معابر طی سال 99 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، عادل کاظمی در تشریح وضعیت پرونده‌های روشنایی معابر در سال ۹۹ گفت: از میان بیش از ۲۵ هزار رویداد ثبت شده در مورد روشنایی معابر، ۸۵ درصد آنها اصلاح و رسیدگی شده است و ۱۲ درصد هم در حال انجام است.

به گفته‌ی کاظمی؛ علاوه بر اصلاح و رسیدگی بیش از ۲۱ هزار پرونده‌ی مربوط به روشنایی معابر، نزدیک به ۸۰۰ دستگاه چراغ روشنایی جدید نیز در شبکه‌ی روشنایی معابر مناطق تحت پوشش برق تبریز نصب شده است.

وی یادآور شد: اکثر تماس‌های دریافتی مرتبط با خاموشی معابر در سامانه‌ی ۱۲۱ طی سال ۹۹، مربوط به امور برق روشنایی، گلستان، ائل‌گلی و ستارخان بوده است.

وی ادامه داد: تمامی موارد خاموشی معابر اعلام شده در مدیریت برق آذرشهر، مدیریت برق اسکو و امور برق اندیشه، خسروشهر، ایلخچی و قراملک به طور کامل اصلاح و یا تعویض شدند و در وضعیت بسیار مناسبی از لحاظ روشنایی معابر قرار دارند.

کاظمی همچنین بیشترین تعداد نصب چراغ‌های روشنایی معابر جدید را به ترتیب به امور برق ائل‌گلی، ستارخان، روشنایی، باغمیشه و گلستان مربوط دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان مشکلات تحریم و بالا رفتن هزینه‌های چراغ روشنایی معابر و محدودیت‌های بودجه را از جمله عواملی دانست که موجب برخی تاخیرها در رسیدگی به پرونده‌های روشنایی معابر می‌شود و تاکید کرد: با تلاش همکاران و رفع موانع امیدواریم طی سال ۱۴۰۰، عملکردی بهتر از سال پیش در خصوص روشنایی معابر داشته باشیم و در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به مردم گام برداریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});