• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز خبر داد:

صدور ۳۶۰۰ اخطاریه به گروهای شغلی ممنوع از فعالیت در تبریز

  • کد خبر : 11663
  • 30 فروردین 1400 - 16:00
صدور ۳۶۰۰ اخطاریه به گروهای شغلی ممنوع از فعالیت در تبریز
یاز اکو - معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار کلانشهر تبریز از صدور بالغ بر ۳۶۰۰ اخطاریه کتبی و شفاهی به گروههای شغلی ممنوع از فعالیت در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: به دنبال دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز در خصوص تشکیل قرارگاه های عملیاتی مقابله با کرونا و و اجرای دستورالعمل های صادره ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز، قرارگاه های فوق از ۱۹ فروردین ماه در تمامی مناطق ده گانه شهر فعال هستند.


قربانیان افزود: این قرارگاهها برخورد قاطع با گروه های شغلی ممنوع از فعالیت در سطح شهر را در دستور کار دارند و در این راستا بالغ بر ۳۶۰۰ تذکر کتبی و شفاهی به واحد های صنفی ممنوع از فعالیت صادر شده است.


وی افزود: عوامل قرارگاه های ده گانه مستقر در مناطق در مرحله اول اقدام به ارائه تذکر شفاهی و کتبی به متخلفان از دستورالعمل های ستاد ملی کرونا می نمایند و احیانا در صورت عدم توجه به این تذکرات اقدام به پلمپ واحد صنفی می نمایند.


قربانیان گفت: همچنین گشت های خودرویی مجهز به سیستم های هشدار دهنده در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا، ضمن اعلام هشدار های لازم به شهروندان با همکاری سایر اعضای ستاد کرونای شهرستان، از هرگونه فعالیت صنوفی که در وضعیت قرمز ملزم به تعطیلی فعالیت هستند، جلوگیری می نمایند.


معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: از تمامی شهروندان درخواست می شود برای حفظ سلامت خود و خانواده، رعایت دستورالعمل های بهداشتی از قبیل ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از حضور غیرضروری در خارج از منزل و سفرهای درون شهری را به شدت مورد توجه قرار دهند تا شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});