• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

قطع گاز حدود ۵۰۰ مشترک بر اثر وقوع سیلاب در شهر عنبران

  • کد خبر : 116724
  • 11 شهریور 1402 - 15:30
قطع گاز حدود ۵۰۰ مشترک بر اثر وقوع سیلاب در شهر عنبران
یاز اکو - مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهر عنبران از قطع جریان گاز حدود ۵۰۰ مشترک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، میرسعید سیدمتین ۱۱ شهریور در بازدید از مناطق سیل زده محله دهرود شهر عنبران از توابع شهرستان نمین، گفت: بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل در شهر عنبران که از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۷ شهریورماه آغاز شد به علت تخریب تاسیسات و لوله ها، گاز ۵۰۰ مشترک قطع شد.

سید متین در خصوص نحوه عملکرد و سازماندهی تیم های عملیاتی و امدادی و شرایط بحرانی منطقه با اشاره به تشکیل کمیته مدیریت بحران در محل اداره گاز شهر عنبران، درخصوص فرآیند کنترل شرایط بحرانی چنین گفت: پس از وقوع سیل در محله دهرود شهر عنبران از توابع شهرستان نمین طی روز گذشته ستاد بحران شرکت گاز از نخستین ساعات وقوع حادثه‌ وارد صحنه شده و گروه‌های ارزیابی عملیاتی و امدادرسانی با دریافت شرح وظایف دقیق نسبت به کنترل شرایط بحرانی و ایمن سازی منطقه اقدام نمودند.

سید متین در رابطه با آسیب های احتمالی به شبکه و تاسیسات گاز در شهر عنبران نیز چنین توضیح داد: در پی سیل اخیر و آسیب به تی سرویس نصب شده بر روی لوله ۱۶۰ میلیمتری و نشت گاز بلافاصله اکیپ عملیاتی و امداد اداره گاز بخش عنبران در محل حضور یافته و ضمن قطع جریان گاز و ایمن سازی محوطه اقدامات پس از بحران صورت گرفت.

این مقام مسئول در رابطه با ایجاد شرایط پایدار در شبکه توزیع گاز نیز با یادآور شدن تلاش شبانه روزی همکاران امدادی و تیم های عملیاتی در مورد وصل مجدد جریان گاز مشترکین در منطقه دهرود شهر عنبران، چنین گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران و ایجاد شرایط پایدار در منطقه در حال حاضر شرایط در منطقه دهرود شهر عنبران پایدار بوده و جریان گاز همه مشترکین وصل شده است.

وی در پایان درخصوص میزان خسارات وارده به تاسیسات و شبکه شرکت گاز استان در سیل اخیر نیز اشاره نمود و گفت: سیل دیروز در منطقه دهرود شهر عنبران به دو شیر پلی اتیلن آسیب وارد کرده و قریب به ۲۰۰ میلیون ریال خسارت به شبکه و تاسیسات شرکت گاز زده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=116724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});