• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
حریت خبرداد؛

ایرانی ها کسب وکار در وان را رونق بخشیدند

  • کد خبر : 116848
  • 12 شهریور 1402 - 21:05
ایرانی ها کسب وکار در وان را رونق بخشیدند
یازاکو _ حدود 200000 ایرانی در نیمه اول سال جاری به وان ترکیه سفر کرده اند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از حریت در شش ماهه اول سال ۲۰۲۳ حدود ۲۰۰ هزار گردشگر ایرانی به استان وان ترکیه دیدن کرده و درآمد زیادی نصیب تجار این منطقه کرده‌اند.

رسانه های محلی گزارش دادند که وان که سال گذشته بیش از یک میلیون بازدیدکننده داشت، در حال حاضر بار دیگر شاهد افزایش تراکم گردشگران ایرانی است.

در حالی که تقریباً تمامی هتل ها اشغال شده اند، گردشگران ایرانی با گشت و گذار در شهر در طول روز و تفریح ​​در مکان های تفریحی در طول شب، اوقات خود را در شهر سپری می کنند.

 

گردشگران ایرانی که مرتب در گروه‌های بزرگ به خیابان‌های وان به‌ویژه مراکز خرید و فروشگاه‌ها هجوم می‌آورند، با عادات خرید گسترده‌شان تقریباً مایه حیات تجار این شهر محسوب می‌شوند.

 

گزارش شده است که گردشگران در بازدیدهای خود از نقاط تاریخی و مکان های گردشگری وان نیز بازدیدکرده و کمک زیادی به اعتلای این شهر می کنند.

متخصصان گردشگری با بیان اینکه علاقه ایرانیان به این شهر آنها را خوشحال می کند، به رسانه های محلی گفتند که امیدوارند این شدت فعالیت گردشگری در طول سال ادامه داشته باشد.

 

با وجود اعتراف به ضعیف بودن تجارت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، برخی از بازرگانان از تعداد بالای گردشگرانی که در ماه های اخیر به وان سفر کرده اند ابراز خوشحالی کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=116848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});