• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

آسمان و ریسمان دولت برای اجرای ناگهانی یک تصمیم سخت؛ افزایش قیمت برق در راه است

  • کد خبر : 116887
  • 13 شهریور 1402 - 11:45
آسمان و ریسمان دولت برای اجرای ناگهانی یک تصمیم سخت؛ افزایش قیمت برق در راه است
یاز اکو - روزنامه جهان صنعت نوشت: به نظر می‌رسد مقایسه میزان برق مصرفی ایران با سوییس و تاکید بر اینکه صنعت ایران به برق ارزان اعتیاد دارد گام نخست از فرآیند افزایش قیمت برق باشد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از جهان صنعت، تجربه دنیای مدرن و انصاف فرمان می‌دهند دولت‌های راستگو و دلاور با شهروندان گفت‌وگوی بی‌رودربایستی می‌کنند و آنها را در جریان فرآیند تصمیم‌گیری سخت قرار می‌دهند. آیا دولت‌های ایران نیز چنین بوده و دولت مستقر نیز این گونه است؟ واقعیت این است که دولت‌های ایران شوربختانه به رفتار و واکنش شهروندان اعتماد ندارند و می‌دانند شهروندان نیز به آنها اعتماد بایسته را ندارند و به همین دلیل تصمیم‌های سخت را یا ناگهانی اعلام می‌کنند یا اینکه شهروندان را کلافه می‌کنند و آنقدر رفتارهای رازگونه دارند و گفتارهای ردگم‌کن می‌زنند تا شهروندان ناچار به قبول واقعیت شوند. به طورمثال دولت بارها و بارها گفته است قیمت نان گران نمی‌شود، اما هم قیمت نان افزایش را تجربه کرد و هم نان‌ها کوچک و کوچک‌تر شدند.

جهان صنعت در ادامه خبر داده است: حالا قرار است تصمیم سختی گرفته شود؟ به نظر می‌رسد مقایسه میزان برق مصرفی ایران با سوییس و تاکید بر اینکه صنعت ایران به برق ارزان اعتیاد دارد گام نخست از فرآیند افزایش قیمت برق باشد. قرار نیست آسمان را به ریسمان گره بزنید. بگویید از تاریخ مشخص در آینده قرار است قیمت برق برای صنعت، گران شود.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=116887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});