• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان در روزهای سخت کرونا جایگاه بالاتری از کمک‌های نقدی دارد

  • کد خبر : 11801
  • 31 فروردین 1400 - 13:45
ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان در روزهای سخت کرونا جایگاه بالاتری از کمک‌های نقدی دارد
یاز اکو - رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به پیش گام شدن اتاق بازرگانی تبریز در روزهای سخت کرونا در بحث کمک مومنانه گفت: اما مهم تر از این کمک ها، ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان است که می تواند جایگاه بالاتری از کمک های نقدی داشته و ضمن حفظ عزت نفس فرد، مشکل امرار معاش خانواده ای را برطرف سازد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، یونس ژائله در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی در محل اتاق تبریز با اشاره به جایگاه ویژه بخش خصوصی در استان آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی دارای صنعتگرانی دلسوز است که در عرصه کار و کارآفرینی تمام تلاش خود را به کار گرفته و رسالت خود را به درستی انجام داده اند. 

وی ادامه داد: آستان قدس در استان می تواند تشکیلاتی را با جذب جوانان ایجاد کرده و با کمک دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای در ایجاد مهارت‌های لازم در آن‌ها تلاش کند که ما نیز در راستای آموزش و اشتغالزایی به این فراد می‌توانیم کمک کنیم. 

«محمدیوسف شاکری»، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار بر ماهیت فعالیت‌های آستان در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر صنعتگران و تجار در جهت پیشبرد این نوع فعالیت‌ها شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});