• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

نشست وزاری گردشگری اکو در اردبیل برگزار می‌شود

  • کد خبر : 118234
  • 30 شهریور 1402 - 13:15
نشست وزاری گردشگری اکو در اردبیل برگزار می‌شود
یاز اکو - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از آمادگی استان برای برگزاری نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در مهرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در جلسه هماهنگی ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ اظهار کرد: نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو ۱۲ تا ۱۴ مهرماه در اردبیل برگزار می‌شود و استان آماده میزبانی از این رویداد است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: تمامی کشورهای عضو در سطح وزرا و معاونین وزرا برای حضور در این نشست اعلام آمادگی کرده‌اند و بعد از سال‌ها برنامه‌ای در این سطح و با حضور وزرای ۱۰ کشور در ایران برگزار می‌شود که فرصت ویژه‌ای برای استان است.

وی تاکید کرد: باید دستگاه‌های مختلف حاضر در ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در زمینه برگزاری این نشست همکاری‌های لازم را داشته باشند و فضاسازی محیطی، آماده کردن استان و هماهنگی‌های لازم از سوی همه دستگاه‌ها انجام شود.

محمدی ادیب با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با وزارت خارجه و وزارت میراث‌فرهنگی، ادامه داد: نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو، نشست کارشناسان این کشورها و نشست‌های B۲B اقتصادی از جمله برنامه‌های این رویداد است که در کنار آن بازدید از چند جاذبه استان نیز برنامه‌ریزی شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=118234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});