• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

حکمت حاجیئو با دبیر شورای امنیت ارمنستان در بروکسل دیدار کرد

  • کد خبر : 118826
  • 05 مهر 1402 - 10:30
حکمت حاجیئو با دبیر شورای امنیت ارمنستان در بروکسل دیدار کرد
یاز اکو- حکمت حاجیئو دستیار رئیس جمهور و رئیس اداره سیاست خارجی نهاد ریاست جمهوری آذربایجان در بروکسل با آرمن گریگوریان دبیر شورای امنیت ارمنستان دیدار کرد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آپا، سخنگوی چارلز میشل رئیس شورای اتحادیه اروپا درباره دیدار حکمت حاجیئو و آرمن گریگوریان بیانیه ای صادر کرد.

این گزارش حاکی از آن است‌ که در این دیدار ینس پلوتنر مشاور سیاسی صدراعظم آلمان، امانوئل بونو مشاور سیاسی رئیس جمهور فرانسه و همچنین تویوو کلار نماینده ویژه اتحادیه اروپا برای بحران قفقاز جنوبی و گرجستان به میزبانی مشاوران دیپلماتیک چارلز میشل آقایان سیمون موردو و ماگدالنا گرونو در این نشست حضور داشتند.

خاطرنشان شد که چارلز میشل نیز برای تبادل نظر کوتاه به شرکت کنندگان پیوست.

این منبع خبری تاکید کرد که اتحادیه اروپا از شرکت کنندگان برای تبادل نظر در مورد وضعیت فعلی منطقه و تلاش های مختلف با هدف رفع نیازهای فوری مردم محلی دعوت کرده بود.

خاطرنشان شد که اتحادیه اروپا از نزدیک تمام این رویدادها را رصد می کند و در بالاترین سطح برای کمک به حذف اثرات درگیری ها بر جمعیت غیرنظامی کار می کند.

در بیانیه پایانی این نشست آمده است که اتحادیه اروپا بار دیگر بر موضع خود در قبال عملیات نظامی هفته گذشته آذربایجان پایبند می باشد.

در پایان حکمت حاجیئو به برنامه های دولت آذربایجان برای ارائه کمک های بشردوستانه به مردم محلی و همچنین تامین امنیت آنها اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=118826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});