• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

برگزاری دوره رایگان آموزش گردشگری در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 118927
  • 06 مهر 1402 - 10:15
برگزاری دوره رایگان آموزش گردشگری در آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت هفته گردشگری و جهانگردی تعداد ۶ دوره آموزش رایگان گردشگری در این استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علیرضا بایرام زاده افزود: معاونت گردشگری آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی جهانگردی با هدف توانمندسازی شاغلین فعال در حوزه صنعت گردشگری، کارگاه‌های آموزشی متنوع به طور رایگان و با ارائه گواهی نامه پایان دوره آموزشی برگزار می‌ کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس در هفته جاری دوره‌های آموزشی آشنایی با مسجد جامع تبریز، خانه مشروطه ویژه راهنمایان فرهنگی و بلدهای محلی استان برگزار شده و در تداوم آن نحوه تعامل با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ویژه راهنمایان فرهنگی، راهنمایان طبیعت گردی و بلدهای محلی نیز اجرایی می شود.

بایرام زاده اصول طبیعت گردی پایدار و مسئولانه ویژه مدیران و کارکنان اقامتگاه‌های بوم گردی، راهنمایان فرهنگی، راهنمایان طبیعت گردی و بلدهای محلی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و نقش تسهیل گران در توسعه صنعت گردشگری و جوامع محلی ویژه دهیاران روستاهای هدف گردشگری و مدیران و کارکنان اقامتگاه‌های بوم گردی استان را از دیگر برنامه های آموزشی حوزه گردشگری استان برشمرد.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۳۳۳۶۰۰ داخلی ۳۰۳ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=118927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});