• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

آغاز پیش فروش تراکتور برای کشاورزان

  • کد خبر : 119401
  • 10 مهر 1402 - 12:15
آغاز پیش فروش تراکتور برای کشاورزان
یاز اکو - معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت از امروز بخشنامه پیش فروش مهرماه تراکتور برای کشاورزان سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، ناصر قربانیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این مرحله عرضه مستقیم تعداد مشخصی از انواع تولیدات تراکتورسازی به کشاورزان، واحدهای تولیدی صنایع کشاورزی و مجموعه های که نیاز به تولیدات تراکتورسازی داشته باشند صورت می گیرد.

وی ضمن تاکید بر محدود بودن ظرفیت و منتفی شدن ثبت نام با تکمیل ظرفیت اضافه کرد: در زمان آماده تحویل شدن محصول، دعوتنامه جهت واریز باقیمانده بهاء صادر و برای ادامه روند، خریدار می باید مبلغ مذکور را پرداخت نماید.

سهمیه بندی استانی برای توازن بخشی به ضریب مکانیزاسیون کشور

قربانیان با اشاره به اینکه در این مرحله از فروش با همکاری وزارت جهادکشاورزی ضریب، مکانیزاسیون استانها استحصال و براساس میزان این ضرایب سهمیه استانی برای عرضه تراکتور صورت گرفته اظهار داشت: باتوجه به اینکه ضریب مکانیزاسیون در برخی از استانها از نسبت بالایی برخوردار بوده و در تعدادی نیز کمترین رقم ممکن را شامل می شد جهت توازن بخشی به ضریب مکانیزاسیون کشور و توزیع عادلانه تراکتور به عنوان اصلی ترین وسیله کشاورزی و در نتیجه افزایش راندمان و بهره وری در بخش کشاورزی کشور، در این مرحله از عرضه تراکتور تخصیص و سهمیه بندی استانی در برنامه کاری قرار گرفته است.

این فعال حوزه صنعت و بازار کشور از مواردی نظیر سطح زمین‌های زیر کشت( زراعی، باغی)، نوع کشت( دیمی یا آبی)، نوع فعالیت، دامداری، دامپروری و … به عنوان ملاک و معیار برای امتیاز دهی به متقاضیان برای قرارگیری در اولویت واگذاری نام برد و گفت: عدم خریداری تراکتور طی ۱۰ سال گذشته یکی از ملاکها با بالاترین امتیاز برای صدرنشینی در اولویت بندی می باشد.

وی به پرسش متداول کشاورزان نیز پاسخ داد و اظهار داشت: عرضه ادوات به کشاورزان در این مرحله نیز وجود دارد چرا که این اصل ما را در تشخیص کشاورز واقعی و مصرف کننده نهایی بودن متقاضی یاری می دهد اما به هیچ عنوان اجباری در واگذاری ادوات وجود ندارد.

گفتنی است سامانه فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به آدرس https://sale.itmco.ir/login تا ۲۷ مهر جهت ثبت نام کشاورزان متقاضی تراکتور در دسترس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=119401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});