• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی:

سند توسعه مهارت در آذربایجان شرقی تدوین می‌شود

  • کد خبر : 12097
  • 02 اردیبهشت 1400 - 18:00
سند توسعه مهارت در آذربایجان شرقی تدوین می‌شود
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تدوین سند توسعه مهارت استان خبر داد و گفت: این سند در جلسات آتی شورای برنامه ریزی استان، بررسی و تصویب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، علی جهانگیری در جلسه شورای مهارت استان که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد با تبیین اهمیت برنامه ریزی در تحقق اهداف توسعه‌ای سازمان‌ها گفت: تمامی برنامه ریزی‌ها، باید عملیاتی بوده و با ارزش‌یابی و نظارت‌های به موقع، بتوان بهتر و مؤثرتر از گذشته در مسیر تحقق اهداف این بخش تلاش کرد.

وی به آخرین وضعیت سند مهارت استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: با آغاز تدوین پیش نویس این سند در سال گذشته و استفاده از نظرات تمامی دستگاه‌ها و کارشناسان، بخشی از گزارش‌های جزیره‌ای و عملکردهای موازی، مرتفع شده است.

وی از تصویب سند جامع توسعه مهارت استان در جلسه امروز این شورا خبر داد و گفت: دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات تکمیلی در خصوص این سند، در طی یک هفته آتی با دبیرخانه این شورا در ارتباط باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین تصریح کرد: این سند در جلسات آتی شورای برنامه ریزی استان نیز، ارائه و پس از تصویب، به تمامی سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

جهانگیری از سازمان فنی و حرفه‌ای استان نیز خواست که در راستای تلاش برای عدالت اجتماعی، برش شهرستانی سند توسعه مهارت را نیز به شهرستان‌ها ارسال کرده و بر اجرای هرچه بهتر آن نظارت کنند.

وی همچنین اظهار کرد: انتظار داریم تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز برنامه‌های عملیاتی خود در زمینه مهارت افزایی هرچه بیشتر در جامعه را تدوین و اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});