• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
2

آمریکا همچنان به حمایت از تروریسم ادامه می دهد

  • کد خبر : 121399
  • 26 مهر 1402 - 11:31
آمریکا همچنان به حمایت از تروریسم ادامه می دهد
یازاکو - آمریکا با کمکهای میلیون دلاری خود به اسرائیل حتی پس از کشتار در بیمارستان ادامه می دهد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از دیلی صباح پس از حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستانی در غزه که در اواخر روز سه شنبه منجر به کشته شدن حداقل ۵۰۰ نفر شد، ایالات متحده اعلام کرد که به ارائه «سیستم های امنیتی مورد نیاز برای از بین بردن حماس در غزه» ادامه می دهد.

سابرینا سینگ معاون سخنگوی مطبوعاتی آمریکا در یک نشست خبری گفت: «ما قطعاً به اسرائیل سیستم‌های امنیتی را می‌دهیم که باید آنها را از بین ببرد و به طور مؤثر حماس را در غزه عقب براند.

وی درباره حمله گزارش شده که صدها کشته برجای گذاشت، گفت: «من از گزارش ها مطلع هستم، اما در حال حاضر چیزی برای ارائه بیشتر ندارم.

سینگ با تمجید از ارتش اسرائیل با عنوان “بسیار توانا و حرفه ای” گفت: “ما معتقدیم که از کمک های امنیتی که در اختیار آنها قرار داده شده به درستی استفاده می شود.

سینگ خاطرنشان کرد که مقامات آمریکایی به تماس‌های خود با اسرائیلی‌ها ادامه می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که غیرنظامیان غزه آنچه را که نیاز دارنددر اختیار دارند!

پنتاگون ۲۰۰۰ سرباز خود را در حالت آماده باش قرار داده است تا بتوانند “به سرعت به محیط امنیتی در حال تحول در خاورمیانه پاسخ دهند. رسانه های آمریکایی گفتند که این نیروها نقش های پشتیبانی را پوشش خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});