• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
7
امام جمعه تبریز:

صاحبان صنایع انفاق کنند

  • کد خبر : 12160
  • 03 اردیبهشت 1400 - 19:30
صاحبان صنایع انفاق کنند
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اهمیت کمک به نیازمندان، گفت: صاحبان صنایع و فعالان عرصه اقتصادی از فیوضات ماه رمضان بهره ببرند و انفاق کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم در جلسه هماهنگی جشن گلریزان مجازی در تبریز، از فعالان اقتصادی برای مشارکت در این جشن دعوت کرد و افزود: از تلاشگران عرصه‌های اقتصاد و صاحبان صنایع و خیران درخواست می‌کنم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در جشن گلریزان مشارکت کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، باید صاحبان صنایع که مجاهدان تولید کشور و در صدد گسترش تولید ملی هستند، از دسترنج خود برای رفاه و آسایش خانواده‌ی زندانیان نیز انفاق کنند که هرکسی در این عرصه وارد شود سزاوار آفرین و قدردانی است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه خانواده‌های افرادی که به علت فشارهای مالی زندانی شده‌اند نباید دچار رنج و زحمت شوند، اضافه کرد: به امید خدا با فعالیت ارزشمند ستاد دیه استان، باز هم تبریز و آذربایجان در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد پیش‌قدم خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه، گفت: با زندانی شدن افراد در پی محکومیت مالی، خانواده آنان نیز آسیب می‌بینند و زمینه برای جرایم بعدی فراهم می‌شود که تلاش دستگاه قضایی طی سال‌های اخیر بر حبس‌زدایی و استفاده از مجازات‌های جایگزین بوده است.

موسی خلیل‌اللهی افزود: باید از ظرفیت خیران برای آزادی کسانی که به علت تصادف، بدهی و حادثه حین کار و مهریه زندانی شده‌اند، استفاده کنیم.

مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه هم‌اکنون در این استان ۳۲۱ نفر زندانی جرایم غیرعمد وجود دارد، مبلغ بدهی آنان را ۱۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

سعید تقی‌پور ابراز امیدواری کرد در جشن گلریزان غیرحضوری امسال که هفتم اردیبهشت همزمان با ولادت امام حسین مجتبی (ع) برگزار می‌شود، زمینه آزادسازی این افراد فراهم شود.

وی با بیان اینکه ستاد دیه استان از هم‌اکنون آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران است، یادآور شد: جشن گلریزان امسال تنها منحصر به شب ولادت کریم اهل بیت نیست و در طول ماه مبارک رمضان برگزاری این جشن ملی تداوم خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});