• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

همکاری‌های صادراتی و تجاری زنجان و امارات افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 121760
  • 29 مهر 1402 - 12:00
همکاری‌های صادراتی و تجاری زنجان و امارات افزایش می‌یابد
یاز اکو - رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: افزایش همکاری‌های صادراتی و تجاری زنجان و امارات در دستور کار است و امکان صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی استان از امارات به دیگر مناطق جهان نیز پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مهدی رنگ رونا روز شنبه با بیان اینکه کشور امارات می‌تواند به عنوان یک هاب تجاری برای صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی استان تلقی شود، اظهار کرد: کشور امارات و در راس آن دبی و دیگر شهرهای آن با توجه به مراودات بسیار خوبی که با کشورهای جهان دارند، امکان مناسبی برای توسعه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی استان زنجان هستند.

وی با بیان اینکه کشور امارات توانسته خود را به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک و مرکز فناوری و اطلاعات دنیا مطرح کند، تصریح کرد: نمایشگاه جیتکس که شرکت‌های مختلفی همه ساله از کشورهای مختلف جهان در آن حضور دارند، فرصت مناسبی برای توسعه استارتاپ‌های ایرانی و فعالیت‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در راستای کمک به فعالیت همه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان زنجان در همه بخش‌ها، گفت: در همین راستا برنامه‌های خوبی برای فعالان حوزه دانش‌بنیان و استارتاپ در نظر گرفته شده است.

وی از امضای تفاهمنامه همکاری مرکز تجاری دبی و اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در حاشیه روز ملی فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس دبی خبر داد و گفت: امضای این تفاهمنامه در روز ملی صادرات می‌تواند زمینه ساز توسعه صادرات از استان زنجان یا صادرات مجدد محصولات تولیدی به مناطق مختلف جهان باشد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با تاکید بر اینکه استانداردهای تولید محصولات و صادرات در سراسر جهان روز به روز در حال افزایش است، افزود: با توجه به همین موضوع باید فراهم سازی تسهیلات صادراتی و آشنایی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی با بازارهای جدید و کشورهای هدف در دستور کار قرار گیرد که اعزام هیات‌های تجاری و اقتصادی به کشورهای هدف و حضور در نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند نقش موثری در تحقق این مهم ایفا کند.

استان زنجان حدود یک هزار و ۲۰۰ تولید کننده دارد و در حال حاضر محصولات تولیدی این استان به ۳۵ کشور صادر می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});