• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
فرشکاران تاکید کرد:

دستگاه‌ها در پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اهتمام کنند

  • کد خبر : 74355
  • 20 مرداد 1401 - 17:00
دستگاه‌ها در پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری اهتمام کنند
یاز اکو - رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي آذربايجان‌شرقي گفت: دستگاه ها نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کار اهتمام جدی به خرج دهند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری شهرستان میانه اظهار کرد: در خصوص جذب اعتبارات سفر تلاش های وافری از سوی استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور و نهاد ریاست جمهوری نیز با توجه به چارچوب ها و معیارهایی که دارند، نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام می کنند.

فرشکاران با اشاره به پرداخت مرحله اول اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان، تصریح کرد: قرار بود تخصیص اعتبارات کاملا به صورت نقدی باشد که با توجه به شرایط پیش آمده بخشی از اعتبارات به صورت اسناد خزانه اسلامی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: مرحله بعدی تخصیصات هم در راه است و ضرورت دارد دستگاه ها نسبت به پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کار اهتمام جدی به خرج دهند.

اجرای طرح آبرسانی به روستاها برای محرومیت زدایی

فرشکاران متذکر شد: نقش استان ها در اجرای پروژه‌های ملی حداقل بوده و لازم است پیگیری‌های درون استانی اعتبارات ملی از دستگاه‌های مرکزی متبوع به صورت جدی صورت پذیرد که سهل انگاری موجب از دست رفتن زمان خواهد شد.

این مسوول اعلام کرد: با تخصیص بخشی از اعتبارات محرومیت زدایی موافقت نامه هایی برای طرح های آبرسانی به روستاها منعقد شده و با استانی شدن این اعتبارات به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اتفاقات بهتری خواهد افتاد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، میانه را دومین شهر استان در اختصاص اعتبارات بعد از تبریز اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=74355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});