• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

اردبیل آماده جذب سرمایه‌گذاران در حوزه انرژی خورشیدی

  • کد خبر : 121889
  • 30 مهر 1402 - 13:30
اردبیل آماده جذب سرمایه‌گذاران در حوزه انرژی خورشیدی
یازاکو - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور و اولویت این موضوع، از فراهم بودن شرایط و زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور و اولویت این موضوع، شرایط و زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی در استان اردبیل فراهم است.

وی افزود: در همین راستا برای تولید ۵۰۰ مگاوات برق از انرژی خورشیدی در استان اردبیل هدف‌گذاری شده است و جهت مقدمات اجرا و سرآمد شدن استان در این زمینه تلاش می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: لازم است منظومه سرمایه‌گذاری در خصوص انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر از جمله بادی، خورشیدی، زمین‌گرمایی و سی.اچ.پی تهیه و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

انجام حمایت‌های تسهیلاتی و رفع موانع احتمالی از مسیر سرمایه‌گذاری انرژی‌های تجدیدپذیر

میرجعفریان بیان کرد: هر سرمایه‌گذار با اهلیتی که در این حوزه‌ها اقدام کند، حمایت‌های تسهیلاتی و رفع موانع احتمالی آن انجام خواهد شد و علاوه بر سرمایه‌گذاران، بسته‌های عملیاتی این اقدام برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی و عشایر نیز لحاظ شده که با مشارکت دستگاه‌های مرتبط اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات پیگیری موضوع و رفع مشکلات احتمالی سرمایه‌گذاران به‌صورت مستمر برگزار می‌شود، خواستار اقدام با جدیت سرمایه‌گذاران و تعامل اعتمادسازی در این زمینه شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});