• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

انجام ۶۰ درصد ترانزیت زمینی کشور از آذربایجان غربی

  • کد خبر : 121894
  • 30 مهر 1402 - 13:45
انجام ۶۰ درصد ترانزیت زمینی کشور از آذربایجان غربی
یازاکو - مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بر اساس آمارهای موجود ۶۰ درصد ترانزیت زمینی کشور از این استان انجام می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایلنا، سید محسن حمزه لو, از ایمن سازی و تدوام عملیات راهداری در مسیر های استان خبر داد و افزود: بر اساس آمارهای موجود ۶۰ درصد ترانزیت زمینی کشور از آذربایجان‌غربی انجام می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: استان آذربایجان غربی با توجه به سیاست‌های دولت در حوزه توسعه ترانزیت کالا و همچنین توسعه پایانه‌های مرزی در اولویت است.

حمزه لو ادامه داد: هم اکنون ۴۰ پروژه راهسازی در استان در حال انجام است که ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اتمام این پروژه‌ها هزینه خواهد شد.

حمزه لو از در دست اجرا بودن ۴۷۰ کیلومتر مسیر در استان خبر داد و گفت: همچنین حدود ۳۶۰ کیلومتر مسیر در دست مطالعه برای احداث و توسعه است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان، تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در پایانه‌های مرزی یکی از اولویت‌های این مجموعه است، چرا که حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر کشور از طریق پایانه‌های مرزی استان یعنی یک چهارم پایانه‌های مرزی کشور انجام می‌شود.

حمزه لو خاطر نشان کرد: توسعه زیر ساخت‌های استان متناسب با ظرفیت موجود موجب رونق و توسعه آذربایجان غربی شده است بنابراین باید به این بخش توجه ویژه کرد تا زیر ساخت‌های استان بیش از پیش توسعه پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});