• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
رئیس اداره کل گزینش وزارت راه و شهرسازی خبر داد

عملکرد خوب آذربایجان شرقی در حمایت از طرح جوانی جمعیت

  • کد خبر : 122552
  • 05 آبان 1402 - 18:00
عملکرد خوب آذربایجان شرقی در حمایت از طرح جوانی جمعیت
یازاکو - رئیس اداره کل گزینش وزارت راه و شهرسازی گفت: راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در حمایت از طرح جوانی جمعیت و پروژه‌های نهضت ملی مسکن عملکرد خوبی دارد.

علی دروگر در دیدار با مدیر کل راه شهرسازی استان با اشاره به اینکه توسعه‌ عملکرد کارمندان به مشارکت بهتر آنان، افزایش بهره‌وری و فرهنگ مثبت‌تر محیط کار کمک می‌کند، افزود: آموزش و توسعه‌ جامع به تقویت و سرمایه‌گذاری روی کارمندان، سازمان را تقویت کرده و به کسب‌وکار رقابت می‌بخشد.

وی ادامه داد: بدون تردید با به کارگیری ابزارهای به روز و کار هماهنگ با سازمان‌ها باعث خواهد شد عملکرد آن سازمان در خدمت رسانی به شهروندان موثر واقع شده و رضایت مردم نسبت به مسئولین از کارنامه درخشانی برخوردار باشد.

دروگر ضمن بازدید از واحدهای این اداره کل اظهار کرد: نیروی انسانی نقش مهمی در توسعه‌ فرهنگ سازمانی مثبت و بهبود تعامل و بهره وری کارمندان ایفا می‌کند و هم‌چنین سلامت روانی آنان و توسعه‌ فردی‌شان را برعهده می‌گیرد.

وی ادامه داد: شایسته است با تکیه بر تقوای الهی و رعایت کامل قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری در اجرای عدالت با تعمق و تامل در امور ارجاعی و نیز توجه به حقوق کارمندان در راه ارتقای سلامت نظام اداری اهتمام داشته باشیم.

دروگر ضمن بازدید و دیدار با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از نزدیک به مشکلات همکاران رسیدگی و دستورات لازم را جهت پیگیری آنها صادر کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=122552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});