• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

اردبیل مقام برتر تولید محصولات گلخانه‌ای را کسب کرد

  • کد خبر : 125103
  • 01 آذر 1402 - 10:45
اردبیل مقام برتر تولید محصولات گلخانه‌ای را کسب کرد
یازاکو - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در تولید محصولات گلخانه‌ای در فضای بسته مقام برتر کشوری را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از مهر، نوبخت اژدری اظهار کرد: کسب رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی ادامه راه سنگرسازان بی‌سنگر هشت سال دفاع مقدس است و این حرکت‌های خستگی‌ناپذیر خانواده جهاد کشاورزی تا تحقق امنیت غذایی و خودکفایی در محصولات استراتژیک و مهم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: وظیفه بخش کشاورزی تأمین امنیت غذایی و خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک و مهم است تا به این وسیله در واردات محصولات اساسی محتاج بیگانگان نباشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در همین راستا تلاش مجموعه خانواده جهاد کشاورزی در تمامی بخش‌های زراعت، امور دام، باغبانی، حفظ نباتات، آب و خاک و آموزش و ترویج بسیار ستودنی و قابل تقدیر است چرا که به دلیل همین سعی و تلاش وافر همکاران مجموعه جهاد کشاورزی است که موفق شدیم در جشنواره استانی شهید رجایی در سال‌جاری در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی رتبه برتر را کسب کنیم.

اژدری افزود: استان اردبیل در تولید محصولات گلخانه‌ای در فضای بسته مقام برتر کشوری را کسب کرده و در حفاظت و جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و قطع ید عده‌ای فرصت‌طلب توانسته به عنوان یکی از استان‌های کارآمد و موفق در این زمینه عمل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کسب مقام برتر در مدیریت آموزش ترویج کشاورزی نیز از دستاوردهای برتر سازمان جهاد کشاورزی در سال‌جاری است که همگی گویای عزم راسخ و خستگی‌ناپذیر دست‌اندرکاران تولید در بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: ما این موفقیت‌های بزرگ را در شاخه‌های مختلف کشاورزی مدیون سعی و تلاش کارشناسان زحمت‌کشی هستیم که با حداقل حقوق و مزایا تمامی سعی و اهتمام خود را در شکوفایی بخش کشاورزی استان به کار می‌گیرند تا این استان بتواند توانمندتر از سال‌های قبل در خودکفایی و رسیدن به امنیت غذایی قدم بردارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=125103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});