• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

سهام کشت و صنعت مغان در بورس عرضه می‌شود

  • کد خبر : 127113
  • 19 آذر 1402 - 13:00
سهام کشت و صنعت مغان در بورس عرضه می‌شود
یازاکو - به زودی ۱۰ درصد از سهام مجتمع تولیدی کشت و صنعت و دامپروری مغان در بازار بورس عرضه و این شرکت به طور رسمی وارد بازار سهام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: عرضه سهام این شرکت در بورس از حدود چهار ماه پیش از طریق دولت، شرکت شهرک‌های کشاورزی و سازمان خصوصی سازی در دست پیگیری بود و هفته گذشته در جلسه‌ای با مسئولان سازمان خصوصی سازی، پیشنهاد عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در فرابورس و بازار سرمایه مطرح و تایید شد.

صمد بهزاد با اشاره به آغاز روند واگذاری سهام این شرکت در بورس در روز‌های آینده، این تصمیم را اقدامی مثبت برای احیای این شرکت توصیف کرد و افزود: عرضه سهام یک شرکت در فرابورس، منابع پایدار و بدون هزینه‌ای برای شرکت ایجاد و این مجتمع عظیم اقتصادی را معاف از مالیات خواهد کرد.

وی شفافیت مالی را از دیگر مزایای این تصمیم عنوان و اضافه کرد: علاوه بر این، با عرضه سهام این شرکت در بورس، امکان توسعه و سرمایه گذاری در این بنگاه اقتصادی فراهم می شود و تحول بزرگی در این مجتمع عظیم مالی رقم خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان رونق اقتصادی منطقه مغان را از دیگر پیامد‌های مثبت عرضه سهام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بورس ذکر کرد و گفت: حضور یک شرکت در بازار سرمایه و فرابورس نشانگر اعتبار بالای آن است.

بهزاد اظهار کرد: به واسطه عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت در بازار سرمایه، نقدینگی کافی و زیادی به شرکت تزریق خواهد شد و با تکمیل خطوط تولیدی، اشتغال مولد و پایدار در این مجتمع اقتصادی محقق و فعالیت‌های جدیدی در آن آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=127113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});