• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
فرماندار تبریز؛

تعطیلی کرونایی تبریز برای هفته آینده تمدید شد

  • کد خبر : 12883
  • 09 اردیبهشت 1400 - 11:59
تعطیلی کرونایی تبریز برای هفته آینده تمدید شد
یاز اکو - فرماندار تبریز از تمدید و تداوم تعطیلی‌های کرونایی مشمول شهرهای با وضعیت قرمز طی هفته آینده در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، بهروز مهدوی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم وضعیت قرمز شهر تبریز به لحاظ شیوع ویروس کرونا، افزود:با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهر هفته آینده نیز تعطیلی ها ادامه دارد و تنها گروه‌های شغلی با اولویت یک مجوز فعالیت دارند.
وی با ابراز تاسف از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و کاهش میزان توجه به این موازین و مقررات بهداشتی، اظهار کرد: استفاده کم از ماسک و بی توجهی به فاصله گذاری های اجتماعی موجب افزایش آمارهای بیماران کرونایی در تبریز شده است.
مهدوی با بیان اینکه تداوم تعطیلی بازار و اصناف کسبه بی‌شک معیشت این قشر را با مشکل مواجه می‌کند، یادآور شد: اما در شرایط کنونی چاره‌ای جز اعمال تعطیلی ها وجود ندارد و امیدواریم که با بهبود شرایط شاهد کاهش محدودیت‌ها شویم.
وی اضافه کرد: تیم های مختلف بازرسی ستاد شهرستانی کرونا بر رعایت پروتکل ها و محدودیت های کرونایی در تمام نقاط شهر نظارت دارند، اما از شهروندان نیز انتظار داریم در صورت برخورد با مواردی که نسبت به محدودیت های قانونی بی توجهی نشان می دهند، مراتب را به فرمانداری تبریز گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=12883

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});