• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

بزرگترین کارخانه تولید ورق‌های فولادی لوله‌ای درابهرافتتاح می‌شود

  • کد خبر : 128923
  • 06 دی 1402 - 11:00
بزرگترین کارخانه تولید ورق‌های فولادی لوله‌ای درابهرافتتاح می‌شود
یازاکو - فرماندار ابهر گفت: گلخانه هیدج و کارخانه تولید ورق‌های فولادی لوله‌ای از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان ابهر است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از مهر، احمد ذوالقدر، با اشاره به اینکه اکثر مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به زنجان اجرا شده است، اظهار کرد: برای اراضی پایاب سد کینه‌ورس ۱۰ میلیارد پیش‌بینی شده بود که محقق شده در سفر بعدی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای احداث استخرهای هیدج و صائین‌قلعه مبلغی در نظر گرفته شده بود، ابراز کرد: استخر صائین‌قلعه آماده افتتاح و هیدج در حال تکمیل است.

چهاربانده شدن مسیر شریف‌آباد به نورین

فرماندار شهرستان ابهر از چهاربانده شدن مسیر شریف‌آباد به نورین خبر داد و گفت: بهسازی محور هیدج به صائین‌قلعه پیشرفت بالایی دارد و پروژه دیگر مربوط به بهسازی تقاطع حادثه‌خیز آمیرآباد بود که تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه استخر دانش‌آموزی ابهر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سفر آینده رئیس‌جمهور به استان نیازمند تخصیص اعتبار است. ذوالقدر با اشاره به اینکه پروزه‌های مربوط به چهار روستا در حوزه آبخیزداری و آبخوان‌داری انجام شده است، عنوان کرد: در خصوص سامانه‌های نوین آبیاری بخشی از اعتبارات تخصیص نیافته است.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در سفر آینده درخواست تأمین اعتبار برای این پروژه را داریم.

فرماندار ابهر ادامه داد: برای تخریب و بازسازی مدرسه فاطمه‌الزهرا ۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته بود که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه در دولت فعلی برای بهسازی جاده ابهر – قیدار که تصادفات زیادی در آن رخ داده، نگاه ویژه‌ای شده است، اظهار کرد: گلخانه هیدج یکی از بزرگترین پروژه‌های قابل افتتاح در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان زنجان است.

ذوالقدر با بیان اینکه سیمین‌نخ و بزرگترین کارخانه تولید ورق‌های فولادی لوله‌ای نیز آماده بهره‌برداری است، ادامه داد: سه کارخانه از یک مجتمع با ظرفیت ۷ کارخانه احیا می‌شود.

وی استخر صائین‌قلعه را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح برشمرد و گفت: در دولت قبل برخی از پروژه‌ها ناقص افتتاح شده بود که موضوع بسته شدن اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل را به همراه داشت.

فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: ۱۳۰ هکتار برای مسکن ملی در این شهرستان آماده و به مشکل برخورده بود که در این سفر تقاضا داریم تا امتیازی در نظر بگیرند و بتوان از این ظرفیت برای ساخت مسکن بهره برد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=128923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});