• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

تحقق ۵۳ درصدی کشت قراردادی در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 130337
  • 22 دی 1402 - 18:00
تحقق ۵۳ درصدی کشت قراردادی در آذربایجان‌شرقی
یازاکو - مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان‌شرقی از تحقق ۵۳ درصدی کشت قراردادی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی رنجگران اظهار کرد: استان‌های کردستان، خوزستان و آذربایجان‌شرقی بیشترین سطح ابلاغی کشاورزی قراردادی را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: با تلاش‌های صورت پذیرفته تا ۲۱ دی‌ماه ۲ هزار و ۵۲۱ قرارداد تایید شده در سطح استان آذربایجان‌شرقی توسط کشاورزان با سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران انجام شد.

رنجگران بیان داشت: در این طرح ۸ هزار و ۵۲۹ هکتار از اراضی گندم دیم و آبی زیر پوشش کشت قراردادی قرار گرفت که این مهم بدون تلاش همکاران این مجموعه و همه همکاران تعاون روستایی و جهادکشاورزی شهرستان‌ها امکان‌پذیر نبود.

وی تعهد مدیریت تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی را در مجموع ۲ محصول گندم و کلزا ۱۶ هزار و ۲۰۰ هکتار عنوان داشت و افزود: در این زمان محدود تاکنون ۵۳ درصد این تعهد محقق شده است که نوید بخش موفقیت شبکه تعاون روستایی استان در این طرح بوده و با حضور عوامل شبکه تعاون روستایی در تعاونی‌ها و مراکز خرید ادامه خواهد داشت.

رنجگران با اشاره به ظرفیت‌های بالای شبکه تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی میزان خرید گندم طی امسال را بیش از ۵۸ هزار تن عنوان و تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی به واسطه سابقه و ظرفیت‌های مستعد خود همواره در سخت‌ترین شرایط ممکن در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=130337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});