• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

۲ هزار میلیارد ریال طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت آذربایجان شرقی افتتاح شد

  • کد خبر : 132664
  • 13 بهمن 1402 - 15:00
۲ هزار میلیارد ریال طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت آذربایجان شرقی افتتاح شد
یازاکو - در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار آذربایجان شرقی ۲ هزار میلیارد ریال طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت شهر صوفیان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

خیابان سازی این شهرک صنعتی شامل زیرسازی ، جدول گذاری، آسفالت آستر و رویه به طول ١٠ کیلومتر و اجرای آسفالت رویه در سطح معابر به طول ١۴ کیلومتر یکهزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

در این آیین همچنین شبکه توزیع برق ٢٠ کیلوولت شهرک صنعتی بعثت به طول ٣٠ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

خط انتقال چهار مداره ٢٠ کیلوولت با سیم روکش دار به طول پنج کیلومتر همراه با کلیدخانه برق شهرک بعثت با ۲۵۰ میلیارد ریال هم امروز افتتاح شد.

بهره برداری از این خط انتقال موجب افزایش ظرفیت برق شهرک صنعتی آیت اله هاشمی (تخصصی صنایع ساختمان) به مقدار ٢٠ مگاوات می شود.

دهه فجر امسال یکهزار و ۸۷۷ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با هزینه ۲۴۰ هزار میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی بوده که از این تعداد ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است و از پنج هزار و ۷۰۰ قرارداد ایجاد واحد صنعتی در استان سه هزار واحد صنعتی و تولیدی فعال بوده و سه هزار و ۷۰۰ واحد غیرفعال است.

۱۱ هزار هکتار اراضی آذربایجان شرقی در اختیار شهرک های صنعتی استان بوده که از این میزان در چهار هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی عملیات ساخت واحدهای صنعتی و تولیدی اجرا شده یا در حال اجراست.

بیشترین زمینه فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی مربوط به صنایع فلزی، شیمیایی و غذایی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});