• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

انشعاب رایگان گاز و برق برای ۶۰۰ خانواده / هیچ خانواده نیازمندی پشت نوبت نمی ماند

  • کد خبر : 132813
  • 14 بهمن 1402 - 18:30
انشعاب رایگان گاز و برق برای ۶۰۰ خانواده / هیچ خانواده نیازمندی پشت نوبت نمی ماند
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: برای ۶۰۰ خانواده انشعاب گاز و برق بصورت رایگان داده شده است .

به گزارش یازاکو، غلامعلی ملامهدی، در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: نزدیک ۸۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند، در ده ماهه سال اخیر ۶۷۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است .

وی گفت: در ده ماهه سالجاری، در رابطه با وام های کارگشایی و رهن ۱۱۱ میلیارد تومان توسط بانک ها به مددجویان و اقشار کم درآمد جامعه پرداخت شده است .

وی بیان کرد: در ده ماهه گذشته بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان برای بیماری مددجویان پرداخت شده است .

وی با شااره به شو تغذیه زنان باردار گفت: برای زنان بارداری که در تغذیه مشکل دارند ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بابت تغذیه آنان هزینه شده است .

ملامهدی عنوان کرد: ۱۴ هزار نامه در سفر ریاست جمهوری نوشته شده بود که این نامه ها برای کمیته امداد ارجاع داده بودند که بعد از بررسی های لازم ۲۸ میلیارد تومان برای آنان پرداخت شده است .

وی تاکید کرد: در کمیته امداد هیچ فردی پشت نوبت نمی باشد از افراد معتمد محلات و روستا ها درخواست داریم اگر فردی را می شناسنند که نیاز به حمایت دارد به کمیته امداد معرفی کنند .

وی در خصوص ساخت مسکن گفت: امسال برنامه داریم در حاشیه شهر و مناطق روستایی هزار مسکن ساخته و به مددجویان تحویل داده شود .

وی ادامه داد: روستای پشتاب یکی از محروم ترین روستا ها می باشد و با همراهی تمامی دستگاه ها توانستیم برای ۲۲ نفر از خانوار آن روستا مسکن بسازیم و تحویل آنان بدهیم .

وی در خصوص تعداد محصلین کمیته امداد گفت: ۲۶۰ نفر دانش آموز و ۸۰ دانشجوی نخبه تحت پوشش کمیته امداد وجود دارد

مدیر عامل کمیته امداد گفت: در رابطه با ایجاد پنل های خورشیدی با شعار انرژی خورشیدی سهمیه امسال کمیته امداد ۶۰۰ مورد می باشد که ده درصد آن اجرایی شده است و تا پایان سال با همکاری اداره برق استان تمامی پنل های خورشیدی در پشت بام مددجویان نصب خواهد شد .

وی در خصوص هزینه کرد کمیته امداد به سایر کشورها گفت: بعضا در محافل عمومی گفته می شود کمیته امداد صدقات را به کشور های دیگر ارسال می کند در حالی که مبالغ مصرف شده در کمیته امداد چندین برابر مبالغ صدقات می باشد .

وی افزود: تنها در سال یکبار روز قدس به صندوق صدقات در راهپیمایی برچسب زده می شود و تنها آنان را به مردم مظلوم فلسطین ارسال می کنیم

وی خاطر نشان شد: امسال ۱۱ هزار نفر از چرخه کمیته امداد خارج شده است و توانستند با همراهی کمیته امداد برای خود اشتغال زایی کنند

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});