• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

فاصله میانه به اردبیل دو ساعت و نیم کاهش می‌یابد

  • کد خبر : 133288
  • 18 بهمن 1402 - 13:15
فاصله میانه به اردبیل دو ساعت و نیم کاهش می‌یابد
یازاکو - با حضور استاندار آذربایجان شرقی و معاون عمرانی وی و مقام‌های شهرستانی، ۱۳ طرح حوزه راهداری و حمل‌ونقل شهرستان میانه به طول ۹۲ کیلومتر با ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفرهای دور اول و دوم ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، با افتتاح این طرح‌ها زمان سفر از میانه به اردبیل دو ساعت و نیم کاهش می‌یابد.

رفع نقاط حادثه‌خیز با پنج‌میلیارد تومان، تعمیر ابنیه فنی با همین میزان اعتبار و تعویض و تجهیز هواکش و روشنایی تونل قافلانکوه به طول یک کیلومتر با ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرد از جمله طرح‌های افتتاحی امروز در شهرستان میانه با حضور نماینده عالی دولت در استان بود.

امروز همچنین طرح احداث و آسفالت‌ریزی جاده میانه – فیروز آباد به طول ۱۶ کیلومتر با ۴۸ میلیارد تومان هزینه کرد و بهسازی‌ راه میانه به تبریز و تهران با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این طرح‌ها اعلام کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها مسیر توسعه استان را هموار می‌کند.

مالک رحمتی تاکید کرد: افتتاح طرح‌های احداث، بهسازی و آسفالت راه‌ها شرط لازم است اما ارتقای سطح ایمنی و فراهم کردن امکانات خدماتی در حاشیه جاده‌ها را نیز باید در نظر بگیریم که مردم راحت سفر کنند.

وی اضافه کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان را باید در اولویت قرار دهیم که کارهای خوبی آغاز شده است ولی کفایت نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133288

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});