• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

رئیس شورای عالی استانها، خواستار تمرکز همگانی به موضوع گردشگری در شهرهای کشور شد

  • کد خبر : 133925
  • 25 بهمن 1402 - 10:15
رئیس شورای عالی استانها، خواستار تمرکز همگانی به موضوع گردشگری در شهرهای کشور شد
یازاکو - رئیس شورای عالی استانها بر تمرکز همگانی به موضوع گردشگری شهرهای کشور، در مدیریت شهری و نهاد شورا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، شهرام دبیری در نشست تخصصی هم اندیشی تبیین نقش و جایگاه مدیریت شهری در توسعه پایدار، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار داشت: ایران سرشار از مظاهر پربار و غنی تاریخی و فرهنگی است که با تدوین یک سند جامع و مبسوط نسبت به فراهم ساختن زمینه هایی مناسب برای معرفی آن به همه مردم کشور، نتایجی مطلوب گرفت.

وی ادامه داد: این موضوع البته باید با تدوین سیاست هایی در راستای حمایت از بخش خصوصی در کنار مدیریت شهری و نیز همدلی همگانی فراهم آید تا همه مردم ایران، در شناختن بهتر سرزمین شان سهیم باشند.

دبیری با بیان اینکه نمایشگاه هایی از این دست، گام هایی موثر برای شناخت ایران و تبادل نظر و تلاش برای ترسیم افقی روشن برای یک توسعه پایدار است، اظهار داشت: تلاش نهاد شهرداری ها در این میان بسیار برجسته بود و شهرداری تبریز نیز که با شعار تبریز بهشت ماندگار، غرفه ای به همین نام سامان داده بود، توانست زمینه ساز شناخت هرچه بیشتر و بهتر به این حوزه شود.

توسعه گردشگری تبریز، از نقاط مورد توجه مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توسعه گردشگری تبریز، یکی از اهداف و نقاط مورد توجه مدیریت شهری در برنامه های پیش رو است.

شهرام دبیری در حاشیه دیدار از غرفه تبریز بهشت ماندگار، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار داشت: تبریز ظرفیت های گردشگری بالایی دارد و برای تحقق افق مطلوب این رویداد عزمی همگانی شکل گرفته است.

وی با قدردانی از نقش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای حضور در نمایشگاه و انتقال شعار “تبریز بهشت ماندگار ” برای آشنایی هموطنان گفت: امید است که این سلسله رویداد به معرفی هر چه بهتر و شایسته نمایشگاه منجر شود و به برجسته تر شدن جایگاه تبریز در ایران در حوزه گردشگری بینجامد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});