• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

تردد در جاده‌های کوهستانی آذربایجان‌شرقی با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

  • کد خبر : 134360
  • 29 بهمن 1402 - 9:30
تردد در جاده‌های کوهستانی آذربایجان‌شرقی با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است
یازاکو - معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بارش برف در روزهای گذشته موجب لغزندگی جاده‌های استان شده و تردد در مناطق کوهستانی با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، «غلامرضا رسول زاده»، روز یکشنبه با بیان اینکه در برخی از محورهای ارتباطی آذربایجان شرقی بارش برف در جریان است، افزود: بارش برف در گردنه های «شیبلی» در بستان آباد و «پیام» در مرند و «قره بابا» در آزادراه پیامبر اعظم موجب کندی تردد در این مناطق شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام راه های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان باز بوده و تردد در آنها در جریان است، اظهار کرد: اکنون گروه های راهداری استان با حضور در محورهای ارتباطی مشغول برف روبی و نمک پاشی هستند.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به لغزندگی جاده ها، رانندگان برای تردد در مناطق کوهستانی و برفگیر استان خودرو خود را به تجهیزات و پوشاک زمستانی مجهز کنند.

رسول زاده ادامه داد: رانندگان و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی استان در هنگام بارش برف خودداری و در صورت ضرورت قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضع آب و هوایی جاده ها استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=134360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});