• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

بهره‌برداری از پروژه ساختمان مرکزی ساماندهی، مدیریت و کنترل سگ‌های بلاصاحب

  • کد خبر : 135324
  • 07 اسفند 1402 - 12:30
بهره‌برداری از پروژه ساختمان مرکزی ساماندهی، مدیریت و کنترل سگ‌های بلاصاحب
یازاکو - پروژه مرکز ساماندهی، مدیریت و کنترل سگ های بلاصاحب با حضور حکیمه غفوری عضو شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری تبریز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و مدیر عامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، آرمان امین‌بخش در این‌باره اظهار کرد: پروژه ساختمان مرکزی ساماندهی، مدیریت و کنترل سگ‌های بلاصاحب که به جهت ضرورت، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری تبریز در حوزه محیط زیست به شمار می‌آید، با مدیریت معاونت فنی و عمرانی شهرداری مرکز و توسط شرکت‌خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان احداث به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه مساحت کل این پروژه، ۶ هزار متر مربع است، افزود: مساحت ساختمان کلینیک ۳۶۲ متر مربع بوده ودر سایت آن تعداد ۱۰۵ لانه انفرادی و ۲۰ لانه جمعی پیش‌بینی شده است که انتظار می‌رود با افتتاح آن، بخشی از نیازهای شهر تبریز در این حوزه برطرف شود.

امین‌بخش در پایان تصریح کرد: در سال‌های اخیر سگ‌های بلاصاحب به یکی از معضلات شهر تبریز تبدیل شده بود که شهروندان را با مخاطرات مختلف مواجه می‌کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس، این مجموعه در کمترین زمان ممکن اجرا شد و با افتتاح، آن جهت بهره‌برداری به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز تحویل شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=135324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});