• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

تردد از پایانه های مرزی آذربایجان غربی به ۴.۵میلیون نفر رسید

  • کد خبر : 135512
  • 09 اسفند 1402 - 9:45
تردد از پایانه های مرزی آذربایجان غربی به ۴.۵میلیون نفر رسید
یازاکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال تردد مسافر از پایانه های مرزی استان به ۴ میلیون و پانصد هزار نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری مهر، ایرج دست نشان افزود: تعداد تردد مسافر در پایانه های مرزی استان طی سال جاری از مرز ۴ میلیون و ۴۷۸ هزار نفر گذشت.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان در مقایسه با سال گذشته خاطر نشان کرد: طی ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری با تردد ۴ میلیون و ۴۷۸ هزار نفر، آمار تردد از مرزهای پنجگانه استان ۴۳.۵۹ درصد افزایش را حکایت دارد.

دست نشان ادامه داد: افزایش آمار تردد، ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پنج پایانه مرزی استان (رازی، بازرگان، سرو، تمرچین و پلدشت) است.

وی با اشاره به اینکه پایانه مرزی رازی بیشترین آمار تردد را به خود اختصاص داده است، گفت: این پایانه مرزی با تردد یک میلیون و ۵۳۱ هزار و ۹۹۶ نفر، جایگاه پر ترددترین مرز مسافری بین المللی در آذربایجان‌غربی را با ۳۱.۵۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به خود اختصاص داده است.

دست نشان گفت: پایانه مرزی بازرگان با یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۱۴۶ تردد در رده دوم بیشترین ترددها و پایانه مرزی تمرچین با تردد بیش از ۸۲۵ هزار و ۷۷ مسافر ایرانی و خارجی در رتبه سوم پایانه های مرزی استان قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه‌های مرز رازی و تمرچین، ضمن کاهش زمان ایستائی مسافرین، باعث افزایش تعداد ترددها شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=135512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});