• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
با ثبت نام ۱۶ هزار نفر از شهروندان صورت گرفت؛

فرایند کارت منزلت اجتماعی شهرداری تبریز در مرحله صدور

  • کد خبر : 135590
  • 09 اسفند 1402 - 20:10
فرایند کارت منزلت اجتماعی شهرداری تبریز در مرحله صدور
یازاکو - مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: از آغاز گردآوری اطلاعات جهت صدور کارت منزلت تا امروز بیش ۱۶ هزار نفر از شهروندان واجد شرایط در این طرح ثبت نام کرده اند.

محمدرضا کاظمی در گفتگو با اعلام این مطلب اظهار کرد: فرایند صدور کارت منزلت در مرحله همگام سازی نرم افزاری و انجام هماهنگی های لازم با یکی از بانک‌ها جهت تعریف خدمات مورد نیاز است.

وی با تشریح جزئیات روند صدور کارت منزلت، افزود: فرایند صدور کارت منزلت در مرحله همگام سازی نرم افزاری و هماهنگی با یکی از بانک ها جهت تعریف خدمات مورد نیاز و صدور کارت قرار دارد به طوری که شهروندان واجد شرایط اعم از شهروندان بالای ۶۵ سال، جانبازان و معلولان می‌توانند با استفاده از کارت منزلت از خدمات رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس های مسیر تندرو، مترو بهره‌مند شوند.

کاظمی با اشاره به تمدید زمان ثبت نام کارت منزلت خاطرنشان کرد: متقاضیان مشمول کارت منزلت اجتماعی می توانند فقط به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه شهروندی شهرداری تبریز اقدام به ثبت کنند.

وی خاطر نشان کرد: پس از تکمیل فرایند صدور کارت و تعریف مبالغ شارژ جهت پذیرش در ناوگان حمل و نقل عمومی به زودی در خصوص نحوه ارسال کارت منزلت به افراد ثبت نام واجد شرایط از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز یادآور شد: در راستای اجرای طرح تکریم گنجینه‌های شهر، فرایند ثبت نام کارت منزلت با هدف تکریم جانبازان، معلولان و شهروندان بالای ۶۵ سال با مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار تبریز در حال انجام است.

یادآور می شود، با توجه به افزایش حجم کاری در روزهای پایانی سال، شهروندان عزیز از مراجعه حضوری به شهرداری خودداری کرده و منتظر اطلاع رسانی های آتی در این خصوص باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=135590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});