• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا برگزار می‌شود

  • کد خبر : 13620
  • 15 اردیبهشت 1400 - 20:00
چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا برگزار می‌شود
یاز اکو - چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا، هشتم مهرماه سال جاری و با شعار «عرفان کاربردی در راستای صلح جهانی» برگزار می‌شود. ​چهارمین دوره همایش نکوداشت مولانا برگزار می‌شود

 به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ، روابط عمومی همایش نکوداشت مولانا، سعید محمدزاداکبری، مدیرمسئول سلسله نکوداشت بین‌المللی مولانا با اعلام این خبر گفت: در این دوره از ۱۰ برگزیده در موضوعات مولوی‌شناسی، تحقیق، شعر و ادبیات، هنر موسیقی، تالیف، رسانه جمعی، انجمن‌داری، خط، نقاشی و بانوی منتخب با اهدا تندیس و لوح سپاس تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به بخش ویژه همایش افزود: همچنین در بخش ویژه از برخی هنرمندان کشورمان در حوزه موسیقی به خاطر اجرای هنرمندانه اشعار مولانا تجلیل خواهد شد. از ویژگی‌های این دوره دعوت از میهمانان مولوی‌شناس خارجی از کشورهای ترکیه و پاکستان و همچنین سفرای کشورهای فارسی‌زبان و رئیس منطقه‌ای یونسکو است.

مدیرمسئول سلسله نکوداشت بین‌المللی مولانا اضافه کرد: پروفسور عدنان، مولوی‌شناس از ترکیه و اردووان ارولی، رئیس موزه مولانا در قونیه و سفرای ۱۳ کشور خارجی از دیگر مهمانان این دوره از همایش نکوداشت مولانا هستند.

براساس این گزارش، چهارمین همایش نکوداشت بین‌المللی مولانا هشتم مهرماه سال جاری با حضور مهمانان ویژه خارجی و با هدف تجلیل از اساتید هنرمند، همزمان با سالروز مولانا در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=13620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});