• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

از احد بیوته چه گفتند و چه نگفتند!

  • کد خبر : 136358
  • 16 اسفند 1402 - 17:58
از احد بیوته چه گفتند و چه نگفتند!
گفتند یک کمدین نماینده اردبیل شده است؛ مش سعدالله عمی. و خندیدند و احتمالا کمی هم تاسف خوردند. اما نگفتند احد بیوته، فارغ التحصیل دکتری مدیریت است. از آن‌ها دکترهای مدیریت نیست که آخر عمری از یک گوشه‌ای یکم مدیریت هم به رزومه‌اش اضافه کرده باشد. او در هر سه مقطع تحصیلی، یک رشته تخصصی را دنبال کرده: مدیریت.

یازاکو؛ اصغر زارع کهنمویی – گفتند یک کمدین نماینده اردبیل شده است؛ مش سعدالله عمی. و خندیدند و احتمالا کمی هم تاسف خوردند.

اما نگفتند احد بیوته، فارغ التحصیل دکتری مدیریت است. از آن‌ها دکترهای مدیریت نیست که آخر عمری از یک گوشه‌ای یکم مدیریت هم به رزومه‌اش اضافه کرده باشد. او در هر سه مقطع تحصیلی، یک رشته تخصصی را دنبال کرده: مدیریت.

و نگفتند او روزنامه نگار است و سال‌ها سرپرستی روزنامه های مختلف از جمله کار و کارگر را برعهده داشته.

و نگفتند بیوته، مسئولیت های اجتماعی مهمی داشته و عملکردش در این مسئولیت‌ها در موفقیتش در کارزار انتخاباتی کارساز بود از جمله رییس شورای حل اختلاف شعبه هنرمندان و دبیر شورای هیت های مذهبی اردبیل (شهر حضرت ابوالفضل)

و مهمتر از همه این‌ها، نگفتند بیوته یک محقق است و تاکنون ۱۰ جلد اثر پژوهشی-فرهنگی منتشر کرده که مهمترین‌آن‌ها سرپرستی لغت‌نامه ده جلدی ترکی آذربایجانی زیر نظر آیت الله عاملی است. این اثر بزرگ که جلد اول آن منتشر شده، احتمالا بزرگترین لغتتامه ترکی در ایران خواهد بود.

گفتند کمدین و نگفتند، بیوته یک کارآفرین موفق است او اولین باغ پسته و اولین مزرعه پرورش شترمرغ را در اردبیل راه‌اندازی کرده است

گفتند کمدین و نگفتند هنرمند جامع و کاربلد. او بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما و تئاتر است و ده‌ها جایزه ملی و فاخر در کارنامه خود دارد.

گفتند کمدین تا ندانیم که با یک نابغه فرهنگی و یک چهره تراز اول مواجه هستیم. سوابق او نشان می‌دهد از بسیاری از نماینده‌های منتخب، برای نمایندگی اصلح‌ است‌. مردم اردبیل احد بیوته را آگاهانه انتخاب کرده اند.

نمی‌دانیم بیوته چطور نماینده‌ای خواهد شد اما امیدوارم مثل سوابقش، مثل یک پدیده در مجلس ظاهر شود و به اردبیل محروم خدمات موثر ارائه کند و در مدیریت فصای سیاسی آذربایجان نقش ویژه ایفا کند. اردبیل سال‌ها پیش استان شد اما ان طور که شایسته است، سر بلند نکرد.

پی نوشت:
احد بیوته اصولگرا است و من تاکنون ارتباطی با ایشون و نزدیکانش نداشته‌ام.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=136358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});