• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

تحقق برنامه و بودجه سال آینده منوط به اجرای به موقع مناقصات پروژه های مختلف است

  • کد خبر : 136385
  • 16 اسفند 1402 - 22:01
تحقق برنامه و بودجه سال آینده منوط به اجرای به موقع مناقصات پروژه های مختلف است
یازاکو - معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در جلسه شورای معاونین خواستار تسریع ارائه مدارک با هدف اجرای مناقصات در راستای تسریع و آغاز به موقع پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۳ شد.

سامان احمدزاده در جلسه شورای معاونین ضمن تقدیر از زحمات پرسنل عمرانی در طول سال  ۱۴۰۲ به تشریح برنامه ها و اقدامات سال ۱۴۰۳ در راستای سیاست های شهرداری پرداخت.

وی بر اهتمام بیشتر کلیه مدیران و کارکنان معاونت های فنی و عمرانی در جهت تحقق وظایف و ماموریت های محوله تاکید کرد.

احمدزاده همچنین خواستار توجه مضاعف به بحث ساماندهی پارک ها و فرهنگسراها، ساماندهی فضای سبز، تسریع در روند اجرایی شدن پروژه‌ها، ساماندهی معابر، چاله زدایی و لکه گیری معابر برای استقبال از بهار  شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: خوشبختانه در سال جاری توانستیم درصد خوبی از بودجه فعالیت های عمرانی را محقق کنیم و بسیاری از پروژه های عمرانی را به مرحله بهره برداری برسانیم که امیدوارم در سال آتی نیز با تلاش مضاعف در اجرای پروژه ها بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان عزیز ارائه دهیم.

وی به بیان رویکردهای بودجه سال آینده پرداخت و تصریح کرد: در بودجه سال آینده مباحث پیوست فرهنگی و ترافیکی و اجرای پروژه های کلان مورد توجه قرار گرفته است که در این راستا باید هرچه سریعتر کارهای مطالعاتی در دستور کار قرار گیرد. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تسریع ارائه مدارک و اسناد پروژه های تعریف شده برای سال ۱۴۰۳ جهت شرکت در مناقصات برای تسریع شروع پروژه ها و همچنین تسریع آغاز مطالعات برای پروژه هایی که نیاز به مطالعات اولیه دارند شد.

سامان احمدزاده با قدردانی و ابراز رضایت از تلاش یک ساله معاونت های فنی و عمرانی مناطق دهگانه و سازمان های مربوطه عمرانی شهرداری تبریز افزود: در سایه تلاش، همکاری و هم افزایی شما اقدامات خوبی در بخش‌های گوناگون از جمله اجرای طرح‌های عمرانی در سطح شهر تبریز انجام شده که قابل تقدیر است.

در پایان این جلسه معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونین عمرانی و فنی و اجرایی مناطق و سازمان های مربوطه شهرداری با اهدائ لوح تقدیر بعمل آورد.

جلسه شورای معاونین عمرانی شهرداری تبریز به ریاست معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز به صورت مستمر باحضور مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و معاونین فنی و عمرانی مناطق دهگانه شهرداری به ترتیب در یکی از مناطق شهرداری برگزار می شود که این هفته نیز در منطقه ۸ برگزار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=136385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});